Komt het vaak voor dat ze het geslacht verkeerd zien bij 16 weken? Bij mij zeggen ze een jongen maar ze zei wel: ik denk dat ik kan zien dat het een jongen is, ja ik denk het wel...Nou heb ik een foto meegekregen maar ik kan nu niet zeggen dat ik een piemeltje zie? Maar meestal als ze een jongen zeggen is dat ook zo toch? groetjes
Bij ons werd met 16 en 21 weken een jongen gezegd maar het bleek uiteindelijk een meisje, dat wisten we met 23 weken.
Dat kan dus wel...?Was er bij jullie ook niet echt duidelijk iets te zien of wel....Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat het een meisje is, maar ik kan dan denk ik beter wachten tot de 20 weken echo? Had jij een pretecho met 16 weken? groetjes
Ze kunnen altijd mis zijn, komt vooral omdat de kleine niet goed ligt. Bij mijn schoonzus konden ze pas aan 28 weken zien wat het werd!
Bij een ouder uit mijn klas wisten ze zeker dat het een jongen zou worden op de echo (alles thuis ook zo ingericht) en er kwam toch echt een meid uit... of hij heeft wat in de baarmoeder laten zitten
Het waren bij mij allemaal controles bij dezelfde gynaecoloog, achteraf zei hij dat de clitoris op een piemeltje kan lijken. Na 20 weken is die kans minder groot.
Bij ons hebben ze het ook 3 keer verkeerd gezien, een keer bij 18, 22 en 26 weken, ze dachten een meid.. (Zie foto album, iedereen hier op het forum dacht ook een meid) Toen kregen we de 3d echo (zie andere foto in mijn album!) EEN JONGEN! 10-10 is hij geboren, en het is toch echt een jongetje!
Die kleintjes kunnen je ook al heel goed voor de gek houden hoor, door net even met het handje ervoor te gaan, waardoor je denkt dat het een jongetje is
bij een meid wachten ze meestal tot ze echt zelf die 3 streepjes hebben gezien........... bij een jongen kunnen ze normaal gesproken met meer zekerheid zeggen of het een jongen of een meid is dan bij een meidje...maar foto's van onderen genomen (zoals bij iemand anders in dit topic) geeft wel eens verwarring... bij een jongen zie je duidelijk altijd 1 balzak en een "stokkie" en bij een meid is het meer een "big mac" zeg maar met 3 streepjes succes