ik ben net terug van het ziekenhuis. Heb een beetje bloed verloren ik maakte me zorgen dus hup naar het ziekenhuis. Dinsdag ben ik naar de huisarts geweest. Die heeft geteld vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie 14 feb. Dus morgen zou ik 6 weken zijn. Maar op de inwendige echo was niets te zien. Wel dat me bm links lag en het slijm zich goed op had gehoopt. Maar geen zakje! Bloed geprikt. Ze zeiden dat ik geen vroege miskraam had of een buiten baarmoederlijke zwangerschap had. Dus dat ik gewoon heel vroeg zwanger en dat het vaker voorkwam dat er niets te zien was. Volgende week moet ik terug voor een nieuwe echo, om te kijken of we dan wel iets zien herkent iemand dit? Want vind het toch raar
als je een late eisprong/late innesteling hebt gehad dan kan het zomaar een week schelen. Dat zou betekenen dat er op een echo nog niks te zien kan zijn. Ik zou me nog geen zorgen maken
inderdaad best kans dat je eisprong wat later was waardoor je wat korter zwanger bent. Waarschijnlijk kunnen ze volgende week wel wat zien.
Ik had mijn eerste echo bij 4w5d en toen was er ook nog niets te zien. Alleen zag mijn baarmoeder er "zwanger" uit. Een vruchtzakje was er toen nog niet te zien. Een week later zag ik een kloppend hartje. Dus waarschijnlijk ben je minder ver dan je dacht en zal je op de volgende echo meer zien!
dank jullie wel, dit stelt me echt gerust, want ik was echt teleurgesteld toen er niets te zien was, maandag moet ik bellen, en dan een afspraak maken voor die week, dus ff afwachten nog, wat nog best moeilijk is hahaha
ik had ook bij 5 weken een zwangere baarmoeder maar verder niets te zien, met 6 weken 1 dag ook bloedverlies, echo gaf alleen een vruchtzak en geen vruchtje (weird) en een week later een kloppend hartje. Het gekke was bij mij dat ik precies wist wanneer ik zwanger was geraakt, nl 1x sex na een positieve ovulatietest, soms 'zwerven'de vruchtjes nog wat rond en een late eisprong kan helemaal een reden zijn....geen stress vooralsnog! Ik zag pas later in mijn dossier staan: dreigende miskraam met een vraagteken. Zij had er blijkbaar minder vertrouwen in dan ik tijdens de echo...hahaha! xMarilene