Afgelopen woensdag alweer de 20 weken echo gehad. Soms gaat het snel.. maar meeste keren mij veel te langzaam... Ik zal wel een zeur zijn, maar mijn buik is nu al zo giga.. Heb er nog geen foto's van gemaakt, maar pff... hij kan me nu al flink in de weg zitten, en dan moet ik nog een keer 20 weken. Maar betreft de kleine, die is goedgekeurd. Mijn schoonouders, vriend en ik hadden voor de lol een soort van weddenschap gedaan, over wat het zou gaan worden. Mijn schoonvader en ik zeiden een meisje, mijn schoonmoeder en vriend zeiden een jongen. Uiteindelijk hebben mijn schoonmoeder en vriend gewonnen. Het wordt een broertje. Het scheelt in kleertjes kopen, dat wel, hehe (heb ongeveer 5 bakken vol van maatje 50 tot aan 92 - wat onze zoon nu draagt). De echo ging ook redelijk snel, in vergelijking met de grote broer. Daar hadden ze 45 minuten voor nodig en pas op het laatste moment zagen ze alles wat ze wilden zien. Bij deze jongeman was ik 5 voor 3 aan de beurt en zaten we om 20 over 3 alweer in de auto... Zal morgen even een foto inscannen.
Fijn dat alles goed was! En leuk hoor, weer een ventje. 2 broertjes is zo leuk Ik herken het wel hoor dat het langzaam gaat. Aan de ene kant gaat het heel snel maar aan de andere kant mag het van mij wel december zijn. Mijn lijf werkt niet echt mee en naast nog 2 kinderen zwanger zijn is best pittig af en toe. Maar ik geniet ook wel van het getrappel en de babykamer doen Enzo. Succes nog de komende 20 weken!!
Echt getrappel voel ik nog niet, maar wel genoeg bewijs dat meneer er is. Helaas kunnen wij nog niet bezig met de babykamer. Daarvoor moet er eerst nog een flinke verbouwing en verhuizing binnenshuis plaatsvinden. Grote broer gaat naar een kamer die qua inhoud naar de zolder verhuisd - alleen de zolder moet nog een dakkapel rijker worden en daarvoor zijn we nu een lening aan het opstarten. Daarna moeten we 3 kamers veranderen... oude babykamer wordt nieuwe babykamer, hobbykamer wordt nieuwe peuterkamer en zolderdeel wordt nieuwe hobby kamer.. pfff... (bij onze oudste was de babykamer een lege kale kamer en hoefden we die alleen maar een beetje leuk te maken)
Jep, ik weet het... En zal ook blij zijn als het achter de rug is. Maar helaas kan ik de tijd niet vooruit duwen... Mijn buik is nu al een tonnetje en dat gaat er ook niet minder van worden. Heb vandaag maar een buikband besteld, in de hoop dat dit wat verlichting gaat geven. Hoe later op de dag, hoe zwaarder mijn buik aanvoelt (gevoel van een bowlingbal in je buik, inclusief de strakke huid die erbij hoort). Had ik bij mijn eerste zwangerschap nooit last van.
Dit zijn 2 foto's. 1 van mijn buik (hoop dat het oke is dat is deze binnen mijn eigen bericht plaats?) en 1 foto van de echo, gemaakt met mijn mobiel (is nog niet ingescand)