Hoi meiden! Ik heb straks de 20 weken echo en vind het zooo spannend. Kunnen wel op de fiets, dus nog even ontspannen! Mijn man vind het vooral leuk en maakt zich helemaal geen zorgen, maar ik ben me er zo bewust van dat niet iedereen een goede uitslag krijgt. Wel nekplooimeting gehad en die was goed, maar toch. Ben al nerveus of baby stil ligt en alles wel goed laat meten. Komt het vaak voor dat ze t niet goed kunnen zien? We zullen het straks zien! Nog even wachten..... Groetjes!
Hoe was het ? Zie dat je ook uit Limburg komt Ik heb di de 20 weken echo gehad en alles was goed, super fijn gevoel !
Alles was goed! Kleine meid weegt ongeveer 375 gram en ligt een paar daagjes voor op groei. Mevrouw is in topconditie, maakte het meten lastig want ze bewoog constant! Gelukkig, wat een opluchting! (al kan ik me wel zorgen maken om de p90 waardes.. Haha) Gelukkig was t bij jou ook goed Cindy! Ik kom idd ook uit Limburg Lynnetje bijna door de 12 weken heen! Super mijlpaal ook!
Dat zijn de curve waardes waar de metingen van t kindje invallen. P50 is gem. P90 betekent dat 10% van de kindjes van dezelfde termijn groter zijn. Maar goed t gaat allemaal om gemiddelden en het blijft natuurlijk mm werk. Weet jij hoeveel jouw kleintje ong woog? Leuk he een meisje! Ik ben super blij!
Hallo, ik lees even mee, ik krijg a.s donderdag mijn 20 weken echo en ben er ook nerveus van. Tis toch een medische echo en alles wat je googled wordt dat ook nog duidelijk gemaakt. Heb met 12 weken combinatie test laten doen en kreeg een goede uitslag, maar nu de 20 weken echo eraan komt maak ik mezelf helemaal zenuwachtig. En als ik dan terug kijk naar mijn eerste zwangerschap ik giegelend op dat bed lag met de 20 weken echo.
Hoi meiden, ik heb morgen mijn 20 wk echo. Ik vind het ook zo spannend. Ik heb geen nekplooi kunnen doen vanwege vanishing twin. Ik hoop dat ze het een beetje leuk maken ipv zo medisch. Meiden die nog moeten veel plezier en succes
Succes allemaal met de 20 wken echo. Ik ben de allergrootste piekeraar, doemdenker, googelaar en ik heb t overleefd! Jullie dus ook! Ik weet dat het vreselijk spannend is, maar zodra ze het eea nagelopen zijn en dat al goed is, ontspan je steeds meer! Ik ging springend naar buiten. En ik heb ook veel meer rust gevonden nu. Ik heb denk ik voor de eerste x het idee dat ik echt n kleintje in m'n armen zal hebben over een paar maandjes! 😃😃😃 Heel veel plezier!
Wat fijn dat alles goed bij jou was. Hier ook een grote piekeraarster ik heb hem vandaag om 15:15 ben echt zo nerveus dat was bij mijn eerste kindje ook het lijkt maar niet te wennen.