20 weken echo: zien jullie wat ik zie?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MvS, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hoi allemaal!

Wij hebben een poosje terug de 20 weken echo gehad, en wilden niet weten of het een jongen of een meid is. Nu zat ik de echo nog eens te bekijken, en kon er niet echt omheen dat ik toch echt bewijs dacht te zien dat het een knul is. Willen jullie 'es kijken of ik het goed heb gezien of dat het toch meer wishful thinking is? :)

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

wat ik zie is het wel een kereltje. mischien eens aan je vk vragen wel de foto mee nemen natuurlijk

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ja, de vk zou het wel moeten kunnen zien, maar ik wil het niet 'officieel' weten... Hahaha! Hmm, hoe moet ik nou uitleggen wat ik bedoel?
    Ik wil wél weten of er meer mensen denken dat deze foto laat zien dat het een jongetje is, maar níet of het echt zo is.

Hahaha! Het wordt er niet duidelijker op, he?! :( Sorry!! Zullen de hormonen wel zijn. Het komt erop neer dat ik het wel wil weten, maar ook weer niet... :)

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik zie ook een kereltje!

Ik denk wel dat ik je begrijp :)... je bent wel benieuwd naar wat het word, vandaar dat je benieuwd bent wat andere op de echo zien... maar je wil het pas echt weten als je kleine geboren is.
    hahah zoo een beetje duidelijk geformuleerd ? :)

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mama1984: jij bent hier veel beter in dan ik :D
    Dank voor de uitleg, want dat bedoelde ik inderdaad! :p

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik zie wel iets hangen tussen de beentje ja.
    Bij mijn echo zag het er echt niet zo uit hihi.

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik zie ook wat hangen :)

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    lijkt mij duidelijk een jongen haha

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik zie heeeeel duidelijk een mannetje!

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36

:D...Graag gedaan... :D

11. MvN

MvN Niet meer actief

dat is een piemeltje :D

Mijn meisje had 3 streepjes! of had, ze heeft het nu nog steeds :p

12. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Volgens mij hangt er inderdaad iets.

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ok, thanks :D Dan weet ik dat het niet aan mij ligt, en dat er echt wat te zien is...

Gisteravond nog even samen met manlief de echo zitten kijken, en ook hij zag wat ik zag. We durven alleen allebei nog niet te geloven dat het echt zo is (blijven denken dat het misschien de navelstreng is ofzo), dus ons gevoel dat het een jongen is wordt wel alleen maar sterker, maar we houden een slag om de arm ;)

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
  15. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    duidelijk een jongen. bij een meisje zie je een hamburger. Hahaha. drie streepjes om precies te zijn en die zie ik dus echt niet. Niet echt handig om deze foto zo te maken. had je we gezegd dat je het niet wilde weten.

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ja, heb ik gezegd, en hebben ze ook heel netjes naar geluisterd hoor! Ze hebben niets gezegd of laten blijken, maar we merkten wel dat zij duidelijk hadden kunnen zien wat het geslacht is, dus ja... Dan gaan wij natuurlijk ook heel aandachtig naar de dvd kijken. Deze 'foto' heb ik dan ook zelf gemaakt uit de dvd van de echo :) Erg, he..?! :D

Maar leuk leuk leuk!! Ik hoop zo dat het echt klopt... (hoewel ik natuurlijk met een meisje net zo blij zou zijn, hoor, maar als dit inderdaad klopt betekent dat dat mijn intuïtie nog steeds werkt, hahaha)

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    lijkt mij ook een jongen....bij mijn echo zag het er ook duidelijk niet zo uit

18. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ja hoor een jongen! Duidelijk ;)

19. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Lijkt mij ook een jongetje ja! Moest wel even zoeken, want ik zie dat nooit direct op echo foto's. Maar ik heb het piemeltje gevonden hoor! :D
    Vind je het niet 'raar' om waarschijnlijk te weten wat het wordt, terwijl je het niet wilde weten?

20. breezermys

7 okt 2008
    65
    0
    0
    instructrice/amazone
    lochem
    denk inderdaad ook dat het een knulletje wordt,kon op mijn echo het ook heel duidelijk zien hij ging er goed voor liggen zeg maar haha
    je zou natuurlijk de foto mee kunnen nemen naar je vk en dan vragen of ze niks wil zeggen maar het op een briefje wil schrijven kun je altijd nog kiezen of je het gaat lezen ...

Deel Deze Pagina