Goedemorgen, nou ja goed.... Ik heb van de week ook al een topic geopend, maar nu kan ik helaas niet meer terug. Volgens de gyn en mijn eigen berekening zou ik vandaag 7+6 wkn zijn. Wel veel roze afscheiding gehad dus erg onzeker door de twee mk die ik eerder dit jaar heb gehad. Ondertussen wel chromosomenonderzoek gehad, maar dat was helemaal goed. In september zwanger voor de derde keer! Afgelopen maandag ineens weer roze vlokken en dus een spoedecho. Wel een embryo maar (nog) geen hartje. Gister weer een echo en nog steeds geen hartje. Conclusie:MA. Als het op gang komt, prima. Anders volgende week donderdag weer een echo en dan plannen ze de curettage in :x. Daarna meer onderzoeken starten en hij wil ons naar het UMCG sturen. Helemaal super natuurlijk! Want zwanger worden lukt ons wel, maar waarom blijft het nou niet zitten? Lang verhaal, sorry. Maar ik zou zo graag dit met mijn moeder delen, maar helaas is zij er ook al niet meer. Wie-o-wie herkend dit en kan me een hart onder de riem steken?