volgens mij ligt ukkie ineens dwars.. moet ik de VK bellen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door nikkie83, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    Vorige week dacht de VK dat ons meisje in n stuit lag dus echo gemaakt en toen lag ze netjes naar beneden .
    gister had ik n stressvolle dag , en ukkie was ook druk en heel erg bewegelijk .
    Vannacht had ik heel veel harde buiken en was t feest in mn buik omdat ukkie echt druk was en nu voel ik zowel links als rechts gestomp wat ik eerder niet voelde
    moet ik de vk hiervoor bellen of wachten tot donderdag als ik weer n afspraak heb ?
    ben nu 35,4 weken zwanger dus veel tijd hebben we ook niet echt meer :)

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik denk dat je nog wel kunt wachten tot donderdag.
    Veel zullen ze nu toch niet ondernemen,en wie weet draait je kindje nog wel een halve slag verder en ligt het goed.
    Maar bij twijfel of onrust altijd bellen!!!

3. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Als je twijfelt altijd even bellen.
    kan geen kwaad en ze weten dan ook waar je mee zit en spelen hier als het goed is op in.
    Ik kreeg met 36w1d ver een liggingsecho zodat er nog tijd genoeg was om een draaipoging te doen.Hij lag trouwens goed hoor.

Ik zou even bellen en overleggen hoe en wat en de liggingsecho afwachten die je normaal gezien rond de 36w krijgt.

4. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb niets gehoord van een liggings echo kreeg wel een groei echo met 30 weken en alle volgende afspraken lag ze al ondersteboven
    mja miss vertellen ze pas over de liggingsecho als t bijna tijd is :)
    ik bel straks wel even ben niet zo'n beller eigenlijk tenzij ik echt met mn handen in het haar zit :)

5. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hebben beide kids altijd dwars gelegen, mn 2e zelfs tot de 37e week en daarna toch weer goed gedraaid.

Deze ligt ook 9 van de 10x dwars of in stuit dus verwacht dat hij ook tot bijna het einde zo blijft en daarna besluit te draaien (al maakt het voor mij niks uit want krijg weer een ks).

Opzich kan het gewoon zijn dat hij/zij gewoon weer terug draait hoor de kleine heeft nog even de tijd ;)

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Mijn meisje lag continu in een stuit, de laatste weken draaide ze steeds en dat was ook echt voelbaar. Soms had ik het gevoel dat me buik uitscheurde. Met 36 weken kreeg ik een liggingsecho omdat ze steeds maar in een stuit lag. Toen bleek ze ook weer in een stuit te liggen, de vk heeft toen gezegd als ze niet gaat draaien dan moet je gaan denken of je keizersnede of draaipoging wil. Ik had bij mezelf al zoiets van we gaan niet draaien dan maar keizersnede. Maar me meisje draaide met 38 weken zelf nog even. En ik moet zeggen dat deed me goed zeer. Ik had het gevoel alsof me buik uitscheurde, daarom wist ik ook dat ze aan het draaien was, omdat dit gewoon zo pijnlijk was en me buik echt heel raar leek. En ik had gelijk ze lag daarna netjes na beneden. Ze is alleen wel als sterrenkijker geboren. Maar goed thuisbevalling als sterrenkijker in 3 uurtjes mag niet klagen!

Dus draaien kan altijd nog. Tenzij het een grote baby is dan denk ik niet meer dat het veel ruimte zal hebben. Maar goed je kan altijd de vk even bellen dan kijken zij wel hoe de kleine er voor ligt.

7. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb gebeld , ga vanmiddag even langs op de praktijk om te kijken .
    had ook nog gevraagd of n liggingsecho word gemaakt maar ipc krijg ik die niet tenzij de vk toch twijfeld of ze goed ligt .

bedankt :)

Deel Deze Pagina