hallo, weet iemand hoeveel personen er bij een 20 weken echo mogen zijn?/ aangezien dat de oma;s mee willen.... kan iemand dit late weten? Edit Moderator: Verplaatst naar juiste topics!
Ik dacht 2, maar weet het niet zeker, ik had altijd 1 persoon mee. De 20 weken echo is ook een "medische" echo dus de echoscopiste is echt "aan het werk" , ik denk dat er maar 2 mee mogen hoor, meer is storend.
dat verschilt erg per ziekenhuis ik heb wel eens na een echo in het ziekenhuis me moeder me pa en me stiefpa en me vriend mee genomen geen probleem maar denk dat het bij een medische echo toch anders is
hoi hoi volgens mij mag je gewoon mensen meenemen ik had al me kinderen meegenomen + me stiefzoontje en me man dat zijn dus 7 mensen ik had wel even gebeld dat ik ze allemaal meenam zodoende kunnen ze er rekening mee houden groetjes nathalie
Ik zou de oma's niet meenemen hoor naar de 20 weken echo. Ze gaan dan toch kijken of alles goed is met je kindje. De 20 weken echo vind ik niet echt een 'lekker even met zijn allen kijken' echo, het is toch wel medisch en STEL dat er tegen alle hoop in iets is met je kindje, dan zitten de oma's erbij.. Lijkt mij niet erg fijn. Ik zou gewoon een paar weekjes erna een pretecho doen met de oma's erbij.