Hallo allemaal, ik heb op 9 oktober een afspraak voor een 3D/4D pretecho in Zwolle bij BabyInBeeld. Ik ben dan 27 weken zwanger. Nu vroeg ik mij af of er hier meiden zijn die daar ook zijn geweest en wat hun ervaringen zijn. Hebben jullie mooie foto's meegekregen? Hoeveel foto's? Was de mevrouw aardig en legt ze veel uit? Hoe lang heeft de echo ongeveer geduurd? En meer van dat soort dingen, zeg maar. Ik ben benieuwd. Ik heb er zo'n zin in. Groetjes SimplyMe
Wij zijn ook bij Baby in Beeld geweest..en een hele goeie ervaring opgedaan! Was superleuk! We hebben daar de medische 20weken echo gedaan en een pretecho..plus nog een keer een geslachtsecho.. We hadden toen een superlief vrouwtje! Wens je alvast veel plezier...
Hallo Miep en Miep, bedankt voor je reactie. Wat leuk dat je zo enthousiast bent over Baby in Beeld. Krijg er nu nog meer zin in. Ik moet helaas nog wel even wachten. Haha.. Hoezo ongeduldig! Groetjes SimplyMe
Ja, ben er ook geweest! Twee weken geleden mochten wij. Het was een hele aardige vrouw, met een zachte stem, wat ook prettig is voor op de dvd. We hebben 3 echte foto's gekregen, de overige (ca. 20 volgens mij) heeft ze op een cd-rom gezet voor ons. Verder dus een dvd meegekregen. Ze legt alles keurig uit, verteld alles heel uitgebreid. Heel veel plezier, je gaat er vast geen spijt van krijgen!
Hallo Janny, wat leuk dat jij ook even je ervaring met mij deelt. Bedankt! Het klinkt echt heel gezellig daar. Ik krijg er steeds meer zin in door jullie positieve reacties. Ik denk ook niet, als ik het zo hoor, dat ik er spijt van zal krijgen. Nogmaals bedankt! Groetjes SimplyMe
hallo, wij gaan 25 aug een pretecho maken bij baby in beeld in zwolle. we wonen zelf in drenthe maar ik vond de foto`s via internet het mooist bij baby in beeld. en nu zo alle positieve berichten van jullie te lezen heb ik er nog meer zin in om er naar toe te gaan. ik zie er een beetje tegen op want met 20 weken echo hebben ze mijn erg pijn gedaan want ze moesten hard drukken om goeie beelden te krijgen maar dat was in het wza ziekenhuis, dus ik hoop dat ze dat nu niet gaan doen. maar het blijft elke keer weer super leuk om je baby`tje te zien. meiden succes met de zwangerschappen! groetjes wilma
Hallo Wilma, wat leuk dat jij ook daar je pretecho laat maken. Kan je mij mooi daarna vertellen wat jij ervan vond. Wij wonen trouwens ook in Drenthe, maar mijn moeder in Zwolle, vandaar dat we daarheen gaan. Kunnen we gelijk een kop koffie halen en de kleine showen. Jullie mogen over een week of twee al, spannend zeg! Ik moet nog even wat langer wachten... Ik ben nu druk aan het aftellen tot volgende week woensdag, want dan heb ik mijn 20 weken echo. En wat het hard drukken betreft... Waarschijnlijk zullen ze nu niet zo hard hoeven te duwen, want de kleine van jullie is natuurlijk alweer een stuk groter gegroeid. Nou, alvast heel veel plezier in Zwolle de 25ste, maar dat zal vast wel lukken. Groetjes SimplyMe
hallo, leuk hoor dat jij ook in drenthe woont en je ouders in zwolle. mijn ouders wonen in oldebroek dus dat is dicht bij zwolle en wij gaan na de echo ook gelijk de foto`s showen. ik hou je zeker op de hoogte! veel succes met je 20 weken echo! doe je die ook bij baby in beeld of doe je die ergens anders. spannend allemaal he? groetjes wilma
Hallo Wilma, nee, de 20 weken echo krijg ik in mijn woonplaats. (geheimzinnig he?) Ontzettend spannend. En het duurt nog zo lang. Bedankt! Groetjes SimplyMe
Ik was er wel vroeg bij voor de pret-echo (23 wk+4 dgn). Daardoor was niet alles even goed te zien. Ik heb van haar korting gekregen op een volgende 3/4d echo. Hoef nu maar 30 euro te betalen voor een volgend bezoek. Die gaan we in Coevorden laten doen (is ook baby in beeld) want dat is een stukje dichter bij huis. We wonen ook in Drenthe namelijk, maar dan boven Emmen. Oja, 13 september hebben we de 2e pret-echo dus, dan ben ik 30 weken. Meiden, heel veel plezier met de echo's! Het is echt heel bijzonder. P.S. Vergeet niet om contant geld mee te nemen. Je kan daar niet pinnen.
Hallo Janny, Wel leuk, lijkt mij, om zo'n serie (3D/4D) echo's te hebben, eerst met 20 weken de screening en dan de pretecho's. Wel netjes van haar dat jullie korting hebben gekregen, omdat het niet zo duidelijk was bij de 23 weken echo. Ze vindt het dus wel belangrijk dat haar klanten tevreden zijn. Echt netjes van haar. En nu mag je over een paar weekjes weer naar binnen kijken... Lijkt me heel leuk om te zien hoe de kleine al gegroeid is vanaf 23 weken. Zou je mij/ons even willen laten weten hoe BabyInBeeld Coevorden is bevallen? Misschien dat ik ook nog een pretecho ga nemen als ik weer wat verder zwanger ben en dan zou Coevorden voor mij ook een goede optie zijn. En als laatste nog bedankt voor de tip om contant geld mee te nemen. Wilma, jij nogmaals veel plezier de 25ste! Janny, jij ook veel plezier op 13 september! En ik krijg over 1 week de 20 weken echo al. Groetjes SimplyMe
Hoi SimplyMe, Ja, het is echt een goede praktijk, en een goede echo-mevrouw, vonden wij. Ik denk dat je het daar ook wel prettig vindt. Het is alleen een raar gebouw, meer een kantoor. Ook de wachtruimte lijkt erg primitief, maar in het echo-kamertje is het wel knus. Mooie foto's aan de muur, gezellige speelhoek, kortom, niks mis mee. Tuurlijk wil ik je laten weten hoe het in Coevorden was. Ik weet alleen dat het bij in KDV in het gebouw zit, vlakbij mijn basisschool waar ik werk. Als het zover is, laat ik het je wel weten. Ik zag dat je bij de januari-mama's rondhuppelt? Als dit topic gezakt is, stuur ik je anders wel een pb. Jij heel veel plezier/succes bij je 20-weken echo! Geniet ervan! En nu hopen dat alles goed is! Groetjes Janny
Hallo Janny, jaja, ik ben een januari mama. Een januari mama 1996 en een januari mama 2009. Fijn dat je mij even wilt laten weten hoe het was in Coevorden. Alvast bedankt! Groetjes SimplyMe
hier ook toen naar baby in beeld in Zwolle geweest.... was echt SUPERGAAF.....en heb nooit spijt gehad van die echo.... kostte wel effe 110 euro....maar je krijgt er veel mooie plaatjes en dvd voor terug.... ik zou het zo weer doen.... je bent ongeveer 45 min binnen.....de dvd duurt ongeveer 30 min....! en idd....vergeet geen contant geld mee te nemen... je kan er niet pinnen! veel succes en veel plezier hoor!
Hallo loesie22, jij bent dus ook in Zwolle geweest. Fijn dat het jou ook goed bevallen is. Bedankt voor je reactie. Echt te gek dat iedereen zulke leuke en positieve ervaringen daar heeft gehad. Dat geeft mij nog veel meer zin om erheen te gaan... En ik had al zoveel zin.. Nog 8 weken wachten maar... Groetjes SimplyMe