Ik heb nu een paar dagen dat ik even iets minder lekker in mn vel zit... Ik ben af en toe wat misselijk, bij lopen begint t rechts boven mn lies te trekken ( banden??) en om te werken moet ik echt schrapen om de motivatie op te brengen.. Als ik bezig ben gaat het wel, maar na een 2 tot 2,5 uur is de meeste energie wel op.. ( dienst duurt ongeveer 3,5 uur en t is steeds t zelfde rondje ( thuiszorg).. Ook heb ik tijdens t werk last van harde buiken en dat maakt t er niet makklijker op.. dat voelt zo onprettig vind ik.. We zijn met een nieuw huis bezig.. misschien kunnen we volgende week al verhuizen.. Bij die verhuizing kan ik slechts een kleine bijdrage leveren, maardat vind ik niet zo'n ramp.. dat is gewoon even niet anders.. Nu t mooi weer is heb ik gewoon veel meer zin om t allemaal rustig aan te doen.. dan voel ik me t prettigst.. lekker in mn huisje.. ff op de bank met boek of voor tv.. even lekker buiten en dan langs de koeien gaan.. Misschien speelt ook mee dat ik deze week 8 avonden van huis ben en voor mn gevoel van alles moet.. Soms heb ik t gevoel dat ik moet gaan janken.. om niks... Even hier "zeuren." even zeggen wat me dwars zit.. Er zijn vast meiden die dit gevoel helemaal of voor een deel herkennen... en dat vind ik wel fijn.. te weten dat je niet de enige bent die zoiets af en toe heeft.. Is dit ook een deel van die emotinele rollercoaster die we instappen in de zwangerschap..
Wahahaha hier ook een rollercoaster hoor. Ik moet ook de zin en energie vinden om te gaan werken of iets te gaan doen. Moet zeggen dat een bezoekje aan vrienden gewoon op een heel laag pitje staan omdat ik geen zin heb in goede adviezen en bla bla. Nu met het mooie weer (valt vandaag tegen) heb ik juist meer energie om dingen te gaan doen. gewoon lekker rommelen en even lekker een sopje door de keuken enzo. Ach zal allemaal wel bij trekken als de kleine er is, hoop ik hahaha
kan me voorstellen dat je je zo voelt als je het gevoel hebt dat je vanallesmoet. Neem je rustdat is echt belangrijk. Harde buiken betekenen rustiger aandoen. Kun je niet minder werken? Of heb je er niet zo'n last van dat je het gevoel hebt dat dat moet? Ik hoop dt je lekker van het goede weer kan genieten en het rustig aan kan doen. Krijg je ook weer wat meer energie van denk ik van het zonnetje!
Momenteel werk ik alleen de avonden nog.. In 4 weken zijn dat er 10 en 1 weekend heb ik op zondag een ochtendroute erbij.. Zit 50% in de ziektewet... Vanavond ook gewerkt.. Had t gevoel alsof ik met een flinke work-out in de sportschool bezig was.. Hijgen als een paard en t gevoel alsof mn buikspieren steeds aangespannen waren ( harde buik die lang duurt? ) Dit weekend ploeter ik wel door, maar dinsdag bij de VK toch maar eens vragen wat hij er van vind, dat ik met een "pittige work-out" gevoel aan t werk ben..