Ik heb maandag mijn 20 weken echo en ga ervan uit dat het allemaal goed zit ben wel heel erg benieuwd naar het geslacht
Spannend allemaal hoor! Ik zal nog even moeten wachten... Ik heb pas op 7 mei de 20-weken echo en kijk er al een paar weken naar uit. Eigenlijk sinds de dag dat ik de afspraak heb gemaakt. Ik ben dan 20 weken en 5 dagen, want we konden niet eerder komen. Aan de ene kant slaat het nergens op, want wat maken die paar dagen nou uit, maar toch....je wilt zo graag de kleine weer zien, dat alles goed gegroeid is, en in ieder geval dat alles in orde is. Daarnaast heb ik zelf zo sterk het gevoel dat het een jongetje wordt....we willen dus heel graag weten wat het wordt. Ik kijk in de winkel niet naar meiden dingen. Ik loop rechtstreeks naar de jongensafdeling en alles wordt aqua met lime. Dan maar een stoere meid evt. Niet dat ik er niet blij mee zou zijn, integendeel, maar voor mijn gevoel is het een jongen. Kan dus niet wachten tot de echo en ben aan het aftellen. Nog 2 weken en 5 dagen. Wat kan de tijd soms toch langzaam gaan.
Herken je gevoel wel. Ik was er van overtuigd dat het een meisje zou zijn. In winkels keek ik niet eens naar jongens kleertjes, en voor een meid al van alles gekocht (dom natuurlijk) Afgelopen dinsdag 20 wkn eco gehad, en je raad het al. Een jongetje! Ze kon het niet heel goed zien en twijfelde zelf nog een beetje, maar moest er maar van uitgaan dat het een jongetje is. Volgende week een pretecho. Want voel me nu nog onzekerder. Geniet van de echo!
wij hebben pas 14 mei de 20 weken echo. maar ik moet eigenlijk bekennen dat ik tot nu toe bij alle echo's enorm zenuwachtig ben ! slaap die avond ervoor heel slecht, krijg geen hap door me keel echt heel erg dus laat staan de 14de. ik wou dat het al zover was ! maar nog eventjes geduld gelukkig mogen we dinsdag weer ons wondertje aanschouwen.
Wij hebben ook a.s dinsdag de 20 weken echo.En ook ik ben al best zenuwachtig.Ik loop ook al een week de dagen af te tellen! Bij mijn vorige zwangerschap was die echo er nog niet.Ik ben dus erg nieuwsgierig hoe de beeb er uitziet bij 20 weken.En wij willen ook graag weten wat het gaat worden.Althans,ik wil het heeeel erg graag weten,manlief maakt het niet uit. We mogen al om 8.30 's morgens,dus hoef gelukkig niet de hele dag te wachten. Er was bij ons gezegd dat de echo ong. 40 minuten gaat duren.
Mij is helemaal niet verteld hoe lang zo'n echo gaat duren. Ben nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig geworden. Misschien dat ik toch nog maar even ga bellen zodat ik vantevoren toch weet hoe veel tijd het nu in beslag gaat nemen. Spannende tijd weer.
Morgenvroeg om half 11 krijgen we de echo. Ik ben zo ontzettend zenuwachtig. Ik hoop wel dat ik een beetje kan slapen zeg.
He he het wachten zit er voor mij op.....ppffffff, halve nacht niet kunnen slapen. Maar alles zit erop en eraan en alles werkt hoera...!!!!! Ik kan er voorlopig weer tegenaan nu ik weet hoe alles er van binnen uit ziet. Alle wachtende heel veel succes met wachten, het is de moeite waard......
he beverly! Wat geweldig nieuws!!! wat moet dat een opluchting voor jullie zijn! wij hebben em morgenvroeg 09.30 uur!!! ben zooo zenuwachtig tel de uren gewoon af! niet normaal! weet je nu ook wat het wordt?
Nou bij zit het er ook op. Hier was ook alles helemaal goed, ik ben natuurlijk helemaal gelukkig. Als ze het goed heeft gezien krijgen we een meisje, wij zijn natuurlijk helemaal trots. En we zijn zo blij dat het er goed uitzag allemaal. Nu twijfel ik natuurlijk weer of ze het wel goed heeft gezien, krijg je dat weer. Ze zag wel streepjes, maar het kindje had de beentjes een beetje bij elkaar zodat het wat minder goed te zien was.
Oh zie nu dat je al een bericht had achter gelaten haha. Mooi dat alles goed was!! Nog een weekje en dan mag ik ook eindelijk. Hoop zo dat alles goed zit!! Groetjes
heb hem afgelopen maandag gehad de 20 weken echo en we waren weer onder de indruk van ons kleintje. hij of zij bewoog goed en alles ziet er goed uit, alle orgaantjes zien er goed uit en hij of zij is tot nu toe gemiddeld, dus dat is ook goed. eigenlijk is alles goed, ook met de mama en papa en spƩ. was erg zenuwachtig, maar het was nergens voor nodig en heb zelfs vrijdagavond en zaterdagavond ons ukje al even gevoeld in mijn buik. op naar een mooi tweede trimester.
Fijn he poehbeer dat je nu weet dat alles goed is. Wij waren ook ontzettend opgelucht. Alleen ik zit nog een beetje in mijn achterhoofd of het geslacht wel goed is. Zoals zij kon zien krijgen we een meisje. Maar de beentjes zaten een beetje tegen elkaar aan dus ze wist niet of het kindje het piemeltje verstopt heeft tussen de beentjes. Het leek haar teminste sterk, want ze zag toch echt streepjes. Voor de mensen die het weten zijn jullie ook zo onzeker. We hebben in juni nog wel een 3d echo. Ik heb nu al 10 keer de echo bekeken en nog twijfel ik erg he
Wij hebben ook gisteren de echo gehad.Wat had ik slecht geslapen zeg!Maar alles zit er op en er aan en zag er goed uit.Alleen kon ze niet helamaal goed controleren op een hazelipje,het zag er wel goed uit dacht ze,maar daar gaan ze later nog eens naar kijken. En wij krijgen ook een meisje.Dan hebben we straks twee meiden,ik vind het erg leuk! Ze wist het bij ons bijna helemaal zeker.Er zat geen handje of navelstreng voor,en er 'hing' niks aan,dus gaan we uit van een meisje.De vk zei dat ze het bij een jochie beter kunnen zien.Bij 26 weken kan je wel duidelijk de schaamlipjes bij een meisje zien. Ik wil toch ook wel echt 100% zekerheid,dus ga denk ik toch maar voor een pretecho. Dat kan bij ons gewoon in de vk praktijk,dus das wel makkelijk. Maar ik ga er ook vanuit dat het een meisje is,had ook al zo'n gevoel,en ga dus lekker roze shoppen!
Hallo allemaal, Ik heb eindelijk morgen om 14.30 de 20 weken echo!! Ben zo benieuwd, helemaal zenuwachtig! Ik hoop ook dat ze kunnen zien wat het wordt, ik denk zelf vanaf het begin af aan een jongen, maar alles is welkom zolang het maar gezond is! Groetjes, Wendy
nou dames! wij hebben net de echo gehad! en wij mogen zeggen de trotse ouders te worden van een kerngezonde zoon!! en nee daar is echt geen twijfel over mogelijk! dit is een jongen! ow ik was zooooo zenuwachtig! niet normaal! heb bijna niet geslapen vanacht! maar het was alle moeite waard! het was geweldig om ons ventje weer te zien en te weten dat het helemaal goed met hem gaat!' Voor de gene die hem nog gaan krijgen.... geniet ervan!!! liefs
Wat goed te horen dat bij jullie alles goed was. Ik moet nog 2 weken en een dag wachten. Ben echt aan het aftellen hoor. Heb er nu al de zenuwen voor. Kan me voorstellen dat je toch niet helemaal af durft te gaan op het oordeel of het zeker een meisje is. Ik zou dat ook hebben...Want wat als het toch niet zo is? Hhaah.