Hoi zie net dat jullie de echo gehad hebben leuk he? Een jongen gaaf hoor. Wij weten niet wat het wordt. Mn vriend wilde het niet weten en dus hebben we het niet gevraagd. We hebben wel zelf ons best gedaan om te kijken en kwamen allebei tot een verschillende conclusie dus we weten nu nogniks hahaha......
Chantal, kun je de foto van het geslacht niet plaatsen? Kunnen we meekijken. In mijn album staan 3 foto's van een meisje.... (en een van ons zoontje waarbij ze 99% meisje zeiden )
Hallo ik heb gisteren voor de tweede keer een 20 weken echo gehad omdat de kleine telkens zo lullig ligt kon ze het nu weer niet super zien maar ze zei dat het wel goed zat en dat ze alleen het ruggetje niet helemaal goed heeft kunnen beoordelen of de huid helemaal dicht was! Kent iemand dit? ik ben wel tevreden maar vind het wel appart dat het zo moest lopen en ze heeft dus ook nu weer niet het geslacht kunnen zien! Succes voor de mensen die nog een echo krijgen!
Hallo Allemaal! We hebben vandaag de 20 weken echo gehad....zo mooi!! alles was goed! Zo geweldig om te zien hoe de kleine gegroeid is en hoe ie beweegt, we zijn helemaal gelukkig!! En....... We krijgen een zoontje!!!!!! Groetjes