bij 34 weken 5 pond en ibj de geboorte bijna 8 (41weken) dit word ook weer een bulkie van in ieder geval 8 zei de gyn
Mijn ervaringen met een groeiecho is wel dat ze het (zeker naarmate de zwangerschap vordert) moelijk een inschatting kunnen maken. Ik had bij 40 weken een groeiecho en daar was mijn zoontje volgens de berekening ruim 8 pond. Een week later werd hij geboren en hij woog net geen 7 pond. Wellicht hebben ze het bij het goede eind, maar kijk straks niet vreemd op als hij/zij een stuk kleiner of groter is
tis geen kleine iig geval aan mijn buik te zien maar woensdag zullen we het weten dan wordt ze gehaald met een keizersnee =D>
hier ook geen kleinte zeker 8 pond aan de metingen en mijn buik te zien vergeleken met d evorige keer
Hoi Kom net bij echcentrum vandaan ben vandaag 35+3 en mijn kindje weegt 2650gr dus word het waarschijnlijk een 7 ponder maar ik kan er weining mee want die marge van 500 gr maakt het zo dat je nog niks weet wel dat ik geen kleintje krijg maar verder???? zie het wel nog een paar weekjes wachten Groetjes Colin
ik had ook een dikkerdje, met 33 weken zat hij op 2800 gram, bij de geboorte met 38 weken was het 9 pond en 56 cm (hoera dat hij eerder kwam)
Ons jongetje werd met 35 weken geschat op ongeveer 1500 gram. Beetje klein dus, geboren met 2040 gram. Een lichtgewicht dus in tegenstelling tot wat ik hier lees. Respect dames!