Goede middag allemaal ! Ik heb morgen mijn eerste afspraak met de verloskundige. Ik weet dat er niets ``spannends`` nog gaat gebeuren hoor maar ben toch wat zenuwachtig. Rond deze tijd zit ik er.. moest niets meenemen, alleen mijn legitimatie en de uitslagen van het bloedprikken van de huisarts. Merk dat ik op een of andere manier toch wat hoop op een soort bevestiging van mijn zwangerschap, naar moe zijn, wat misselijkheid soms en zere borsten en natuurlijk de positieve test heb ik nog geen ``bewijzen`` zeg maar.. Laat hier wel weten hoe het was Groetjes Kris
Ik zat m'n hele zwangerschap lang, bij elk bezoek aan de verloskundige of gynaecoloog, met hartkloppingen in de wachtkamer Ik helemaal niet vreemd dat je zenuwachtig bent hoor! Veel plezier!
Denk dat het vrij lastig is om dan al een bevestiging te krijgen. De eerste keer probeerde ze me baarmoeder te voelen, dacht hem te voelen maar zelfs die zat nog ver weg verstopt. Vandaag heb ik pas een echte bevestiging gehad met me 12 weken echo. Dus denk dat je nog even geduld moet hebben, hoe moeilijk ook. Heb zelf ook de dagen af zitten tellen tot de echo. Ondaks alle kwalen wil je het toch zeker weten. Succes morgen.
nee ik weet wel dat ik w.s. nog gedult moet hebben... ach ja.. als alles goed gaat komt het ``bewijs`` vanzelf
Ja ben ook heel erg benieuwd hoe het is gegaan. Ik ben dinsdag voor het eerst geweest en zou ook echo krijgen, dus was al 3 dagen ontzettend zenuwachtig en puur om de bevestiging om je het allemaal wel goed hebt. Is zo'n opluchting nu de kleine heb gezien, over 2 weken krijg nog een extra echo, zie er nu al naar uit. 1e echo in mijn album!
het was goed. I.d. niet zo veel spannends.Gesprek met wat vragen, bloeddruk/ gewicht. Doorverwijzing voor een echo.. ga ik na het weekeinde maar eens achteraan bellen
sja mijn eerste bezoek aan de vk was ook niet spectaculair.. veel vragen en formulieren meegekregen voor bloedonderzoeken en 10 kilo aan boekies en folders, en zelfs wat knuffeltjes. erg leuk. maar toen ik buiten stond merkte ik ook dat ik die bevestiging miste... dat kwam pas met de echo en hartje luisteren..