Hallo, Ik heb in november 2009 een laparscopie gehad. Hierbij is er een cyste verwijdert die er al 14 jaar zat. Kort voordat ik geopereerd ben kreeg ik een miskraam. goed , ik was er wel een beetje van ondersteboven echter was te verwachten met alles wat er gebeurde in mijn baarmoeder. Nu vraag ik me af of ik vermindert vruchtbaar zal zijn. de cyste is eruit gepeld. De eierstok is voor de helft verwijdert. ik ben 36 jaar , bijna 37 ...
hoi, als je minder vruchtbaar zou zijn door deze operatie zouden ze je dat wel gezegd hebben. Waarschijnlijk ben je ook niet verminderd vruchtbaar geweest toen de cyste er nog zat. Ben je al lang bezig om zwanger te wordne? Gebruik je foliumzuur? Mirjam
Net voordat ik geopereerd werd was ik zwanger, eventjes leek het er op dat het toch was.. maar als snel kreeg ik veel pijn in mijn onderbuik en liet het los.. dus ik vloeide . Ik heb een cyclus van 28 of 29 dagen en die is altijd gelijk... Dus dat is erg prettig , ik slik foliumzuur ja .. we zijn al wel een tijd bezig , gedurende het laatste jaar . We vrijen zowieso zonder anti conceptie maar dit heb ik ook nog nooit gebruikt .. Ik voel ook heel duidelijk de eisprong, vrijen is dan ook wel een beetje pijnlijk. We hebben nu geknuffeld op de 8e , 12e, 14e en 15e dag .. Waar baseer jij op dat ik niet vermindert vruchtbaar zou zijn dan ?? dank je