Hoi ik heb even een vraag. Ik dacht vorige maans dat ik een miskraam had. Dit ivm de kramp bloeding en hevige bloeding. Uiteindelijk merkte ik ook dat de zwangerschapstesten steeds vager werden. Nu ben ik deze maand doormiddel van ovulatietesten op zoek naar mijn ei. Heb altijd een cyclus van 33 dagen en zou nu ergens mijn ei moeten krijgen. Alleen de ovutesten blijven een vaag streepje angeven. Na 10 dagen testen ( test altijd ruim op tijd om hem neit te missen) Blijven de streepjes even vaag. Ze worden niet dikker en donkerder. Hoe kan dit?Kan het zijn dat ik toch nog zwanger ben? Heb nog geen zw test gedaan omdat ik daar zo gefrustreerd van raak en ook niet zi waarom omda ik dacht een mk te hebben gehad. Kan het zijn dat ik nog zwanger ben? Of is dat echt ongemogelijk? En waarom wordt mij ovutesten dan niet donkerder? Wordt hier best onzeker van. Moet er bij zeggen dat alle kwaaltjes ook verdwenen zijn na de bloeding. Alvast bedankt
hoi, als je hevige kramp hebt gehad en veel bloedverlies moet het haast wel een miskraam zijn geweest. We zien wel heel vaak dat je eerste cyclus na een miskraam veel langer duurt dan je gewend bent. Soms wel 6-8 weken, dus het is niet vreemd dat je je ovulatie nog niet hebt gemerkt. Geef het de tijd. Gebruik je nog wel foliumzuur? Mirjam
Ja ik gebruik "zwanger worden" van de etos. Dat zijn van die voedingssuplementen waar foliumzuur bij inzit. Die zijn toch goed? Of kan ik beter een andere gebruiken? En ik heb inderdaad hevige krampen gehad en veel bloedverlies. Dan zal het inderdaad wel zo zijn dat mijn cyclus nu wat langer is. Blijft dat zo of is de kans dat het de volgende maand weer korter is, of terug gaat naar mijn normale cyclus? Alvast bedankt.
hoi, ja die pillen zijn prima. Na de eerste lange cyclus kom je meestal snel weer in je oude cycluspatroon terug. Mirjam