20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jacha, 25 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacha

jacha Lid

25 okt 2006
    21
    0
    0
    Hoi allemaal, ik ben vandaag hier voor het eerst dus hoop dat ik het allemaal goed doe, maar morgen hebben wij de eerste 20 weken echo we hebben de laatste echo gehad met 13 weken en die was goed, nu ben ik zo bang dat het niet goed is want ik voel nog niets groei nog niets, kent iemand dat of wat kunnen ze allemaal vinden? alvast bedankt voor jullie reactie's

groetjs jacha :oops:

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Heb je niet tussendoor bij de verloskundige het hartje mogen horen?

Ik heb wel meer mensen gezien die pas bij 5 maanden een klein buikje begonnen te krijgen, dus dat zegt helemaal niks.

Heel veel plezier morgen met het kijken naar je kleintje,

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi Jacha welkom hier en ook wij waren erg zenuwachtig voor de 20 weken echo. Gelukkig voelde ik de kleine al wel bewegen, maar dit zegt niets. Misschien ligt je placenta aan de voorkant, dan hoef je de kleine nog niet te voelen.. Ik wil je heel veel sterkte en plezier wensen voor morgen! ;)

4. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik wens je ook heel veel succes morgen,en bij mij gaat mijn buik ook niet hard hoor ;)

5. jacha

jacha Lid

25 okt 2006
    21
    0
    0
    dank jullie wel voor jullie antwoord, erg fijn dat ik hier ergens mijn ei kwijt kan. we hebben wel het hartje gehoord meerdere keren heb namelijk een bellytalk gehuurd en voor we gaan slapen gaan we altijd even luisteren naar ons kleine wondertje

groetjes jacha

Deel Deze Pagina