hahaha echt he nu hoef ik nog maar 55 minuten te werken en dan lekker naar huis en dan nog maar heel even en dan YES baby kijken hahahaha ... we zijn te erg hoor hahaha xxxx
hhahahaha ach hier mogen we het zijn zonder enige schaamte meid!!! die 55 minuten gaan lang duren hihihi....
ja dat is waar.. nog maar 45 minuten hahaha maar het duurd inderdaad wel lang .. ik denk dat de laaste minuten echt supr langzaam gaan hahaha xxx
hahah leuk he zo'n echo?? Snap de onzekerheid van "als het maar allemaal goed is enz" Ik heb dat bij elke echo gehad die ik kreeg. Aankomende maandag een liggingsecho en ook al weet ik dat ukkie al met zn koppie naar beneden ligt, ik blijf toch maar denken "als het maar niet straks toch in stuit ligt" hahaha. Maar vind het vooral ook super om die kleine weer te zien. Voel het natuurlijk wel, en soms behoorlijk lekker druk bezig, maar ukkie zien is toch heel anders! Voor iedereen die nog moet: geniet ervan!! Liefs sas
Hier gister ook de 20 weken echo gehad. Gelukkig was alles goed. Toch weer een heel intens gevoel als je de uk zo op het scherm ziet ronddwarrelen. Hij/ zij had de hik en dat zag je ook heel duidelijk. Ben er nog steeds van onder de indruk.
@sassie ja precies maar het kan ook allemaal he dat is het net denk ik.... @Rodayna bijzonder he hoe groot je kindje dan is......fijn dat alles goed was!!
Cindy24: Ja echt heel apart is dat. Je zag ook zo duidelijk de onder en bovenkaak, de oogkassen, vorm van het neusje. Het is echt een wonder.....
ja die echo is erg speciaal je ziet een hoop....daarom bedoel ik ook er kan en boel mis zijn als je het zo bedenkt he?! Maar ik kan niet wachten!!
ja ik moet wel werken nog daarvoor. en ik werk ook nog in het ziekenhuis. ik vind het nu ook spannender dan bij mijn dochtertje.
@Mara hoelaat....ik om 9:45....leuk kunnen we allemaal onze echo`s showen!!! @San aaahh nee ook nog in het zk!!! hahahaa....
nog 1 nachtje slapen en dan mogen wij cindy24 ik denk dat we een meisje krijgen en jij ? succes !!! spannend!! spinnekop
Hey ik denk ook een meisje...heb ik altijd al gedacht maar we hebben al een echo gehad een paar weken gelden en toen heeft de gyn heeeeel snel gekeken en meende een meisje dus ja.... voel me net alsof we op schoolreisje gaan hihi kan niet wachten... Alleen kom ik pas s`avonds het nieuws brengen want we zijn weg de hele dag... Zo ga bankhangen en dan is het al weer bijna morgen aaahhhh fijne avond!!
Veel succes morgen Cindy! Jeetje je bent al weer 20 weken.... Wij al weer in ronde 5...jammer he? Hoop dat je een mooie foto komt laten zien morgen! Geniet er van. Liefs Charlie
Spannend hoor meiden!!! Hoop dat jullie een mooie echo zien! Ik moet nog even wachten voor mn 20 weken echo, 8 juni mag ik.