20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Roos82, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos82

Roos82 Lid

24 mrt 2010
    56
    0
    6
    Hallo allemaal!!

ik heb 2 dagen geleden 20 weken echo gehad.. Gelukkig was alles goed! :D

Wat ik wel graag van jullie zou willen weten hoe jullie de echo hebben ervaren. We waren op tijd en gingen wachten in de wachtruimte. Hier zijn we 15 minuten later opgehaald. En binnen werd er niets verteld hoe de echo eruit ziet en of het kindje wel gezond is of niet.

Ik heb gevraagd hoe de echo eruit zag. Ze zei kortaf dat het goed is en dat we de uitslag krijgen. We hadden toch wel meer uitleg willen krijgen hoor. Nu moeten we wachten tot we naar de vk gaan en afspraak is over 2 weken. :s

En na 20 minuten stonden we weer op de stoep. :S

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat een rare gang van zaken? Wij werden juist bij alles betrokken, alles werd uitgelegd. Vantevoren zei ze zelfs: als ik lang stil ben is dat niet omdat er iets zorgwekkends is maar gewoon omdat ik even moet zoeken naar goed beeld. Ik zou absoluut bij je vk melden dat je dit zo ervaren hebt, wordt de echo uitbesteed ofzo aan iemand? Ze doen het niet zelf op de praktijk?

3. Roos82

Roos82 Lid

24 mrt 2010
    56
    0
    6
    Ik lag daar muisstil, omdat ik op een gegeven moment dacht dat het niet goed was. Voor de echo zijn we naar het ziekenhuis doorverwezen. Helaas geen echo bij mijn vk.

Ik ben echt pissig.. Enige wat ik heb gehoord is GOED. :s

4. Roos82

Roos82 Lid

24 mrt 2010
    56
    0
    6
    Ik snap wat je bedoeld met of de echo aan iemand anders wordt besteed?

5. MamaJ

MamaJ Actief lid

22 mrt 2008
    115
    0
    0
    Ik zou bijna zweren dat we allebei in hetzelfde ziekenhuis zijn geweest. Zou je de afkorting van het ziekenhuis willen plaatsen? Ik heb exact dezelfde ervaring en degene die de echo maakte was idd ook een vrouw, die helemaal niks aangaf. Ik moest er zelf naar vragen anders wist ik nog niks.

6. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    Hier ook een fijne 20 weken echo, ze probeerde soms tijdens het echo wat uit te leggen maar niet alles. Ze moest zich ook kunnen concentreren op sommige moeilijk te vinden/te zien/te meten onderdelen. Hierover heeft ze ons na de echo alles vertelt.
    Ze vertelde van te voren ook dat als ze lang stil was dat niet was omdat het niet goed zou zijn.

Wat jammer dat je zo'n stomme 20 weken echo hebt gehad. Zou het ook zeker melden aan je vk.

7. Roos82

Roos82 Lid

24 mrt 2010
    56
    0
    6
    ooo haha als dat zo is dan is dat echt toeval.. het gaat over haga ziekenhuis, verloskundige echopraktijk..

Tis maar goed dat het gratis was haha.. :D

8. MamaJ

MamaJ Actief lid

22 mrt 2008
    115
    0
    0
    Oh dan hebben we het toch over andere locaties. Maar dit keer mag ik gelukkig naar een andere echoscopiste. Maar wij we dit keer heen mogen, heb ik allerlei positieve berichten gehoord. Je krijgt ook gewoon een dvd mee. Zie er nu al naar uit.

9. Roos82

Roos82 Lid

24 mrt 2010
    56
    0
    6
    wij hebben ook een dvd gekregen, voor 6 euro. Ik heb wel spijt dat ik die heb gekocht, omdat de beelden erg onduidelijk zijn. Ik ga het zeker aangeven bij mijn vk.

Ik ben iig blij voor de dames waarbij de echo wel goed is gegaan.

10. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Dat is echt erg jammer zeg! Bij onze 20 weken echo legde de man echt heel goed uit wat wat was en wat goed is en wat niet is (als in dat dit en dit tussen de zoveel en zoveel cm mag zijn) alles was goed.
    Ik zou het zeker even aankaarten.
    Inprincipe is het seo natuurlijk een medisch iets, maar het is ook reuze interressant en ook spannend.

11. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Bij ons hetzelfde als bij evenstar. Ik zou dit even met je vk bespreken.

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad even bespreken hoor! Dit is echt niet leuk. Onze 20-weken echo was ontzettend uitgebreid en alles werd uitgelegd en besproken. We werden bij ieder beeld betrokken.

Deel Deze Pagina