hallo, Ik ben nu een week of 7 zwanger en afgelopen zondagavond had ik bloedingen. En vorig jaar hebben we 2 miskramen gehad dus..... je denkt meteen het ergste. Zo snel mogelijk contact gelegd met de verloskundigepraktijk en kon maandag om 17.00 een echo laten maken. Beiden hadden we er een hard hoofd in dat het goed was maar binnen 2 minuten kijken via een inwendige echo. zei ze: Vruchtzak.....Dooier ....en een sterk kloppend hartje. Beide waren we een beetje bedust maar OOOO zo blij.... Over 4 weken de volgende echo!!! Hopelijk geen gekke dingen meer nu. Na een voorzichtige berekening(ben onregelmatig ongesteld) komen we uit rond de kerst. He moest het even kwijt we wachten nog even met het melden naar fam en vrienden tot de volgende echo. liefs
Gelukkig maar dat alles goed is met de kleine! Ik hoop dat hij nog flink wat maandjes bij mama blijft zitten en lekker spartelt en groeit. Altijd fijn zo'n mooie echo als je een bloeding en miskramen hebt gehad. Geniet er van meis!! Dit wordt een mooi sterk kindje!
Oh wat fijn dat alles goed is. Weet zelf ook maar al te goed over de onzekerheid met bloedingen. Maar zoals je kunt zien is de kleine man alweer 3 maanden. Blijf vertrouwen hebben meid, en hopelijk heb je rond kerst een mooi kindje in je armen. Mooier kerstcadeau zal er niet zijn voor jullie. Geniet ervan!
jojojoy Wat fijn dat het goed was. Jeetje, zo'n verhaal doet me goed. Ik ben steeds aan het bloeden, en heb gisteren een inwendige echo gehad. Ben pas 4 weken ongeveer, gemeten vanaf de eisprong en niet met de "twee gratis weken erbij". Er is dan natuurlijk nog niet zoveel te zien, maar de vruchtzak was duidelijk en dus sowieso zwanger. Degene die de echo maakte zei dat ik hoop moest blijven houden en dat we over 2 weken weer een nieuwe echo doen. Dan moeten ze zeker wat zien. Is dat niet zo is het natuurlijk foute boel. Maar die onzekerheid maakt je gek. Ik ben al zoveel bloed verloren, dat ik niet eens meer had verwacht een vruchtzakje te zien. Dus misschien is er nog hoop? Geniet van je zwangerschap. Dit kindje blijft vast en zeker zitten.
Wauw onwijs blij voor jullie...tegelijktijd zo jaloers ook ik was uitgerekend rond de kerst (na een eerdere miskraam in nov 2009) en kreeg ineens bloedingen afgelopen week. Een keer erge buikkramp gehad aan een kant en ook wel soort bloedprop verloren maar daarna vrij rustig. Wel nog beetje vloeien maar that's it. Maandag naar ziekenhuis voor echo....ga al uit van een miskraam maar als ik dit weer lees...het zal toch niet uitdraaien op een wonder voor ons?? hoop het zo erg maar wil mezelf ook beschermen voor een teleurstelling...zucht...wat kan een kindje krijgen of proberen te krijgen toch een gedoe met zich meebrengen he....Hoop dat 3 x is scheepsrecht voor ons gaat gelden dan maar.
@ jojohy, fijn dat alles goed was. Bloedingen maken onzeker he! Hier bij de 1e zwangerschap tot 32 wkn bloedingen gehad en zoonlief is inmiddels alweer 2 Nu bij deze zwangerschap helaas ook steeds bloedingen
Oh heerlijk om dan een levend wezentje te zien. Je verhaal komt heel bekend voor! Hier wat eerder een bloeding gehad, rond 4,5 week, maar ook afgelopen dinsdag een mooi hartje zien en horen kloppen. Geniet ze!
bloedingen zijn niet zo vreemd als meeste mensen denken heel veel vrouwen verliezen bloed, zolang dit niet gepaard gaat met (heftige) krampen en echt blijvend zeg maar dan is er vaak niets aan de hand. gelukkig dat alles goed was en je gerustgesteld bent!
Ik hoop dat alles bij jullie ook goed is. Ik was erg verdrietig en boos tijdens de bloeding. maar na het goede nieuws ben ik misselijk en erg moe. Maar dat is voor een goed doel. Beeschermen van jezelf is erg belangrijk. Wij doen het nog steeds tot we de termijn echo hebben gezien, dan zijn we weer een stap verder. En kunnen we ook een volgende stap maken. Houdt je rustig ook al klinkt dat erg moeilijk, maar je kan er niks aan veranderen wat het nieuws ook is. 3X is scheepsrecht geld voor vele dingen en situaties dus misschien ook wel voor jullie. Sterkte,