Vandaag om half 5 hebben we dan eindelijk de 20 weken echo Ik vind het heerlijk dat we ons kleintje weer gaan zien, maar vind het toch ook best wel een beetje eng als ik eerlijk ben Duimen jullie mee voor een goede uitslag?
Bedankt Corina! Je kan die 2 weken zeker wel omkijken? Ik vond het wel lang duren hoor, de laatste echo was met 12 weken, pff!
haha nou inderdaad.. alleen had ik mn laatste echo met 15 weken ivm kans op verweekte baarmoedermond. Ze dachten dat ik daardoor een eerdere miskraam had gehad met 16 weken maar blijkt niet daardoor te zijn gekomen. Kan gelukkig wel elke dag het hartje luisteren als ik wil maar wil de kleine gewoon heerlijk zien rond spartelen in mn buik. Het is voor mn man ook lang geleden, hij heeft alleen de eerste echo mee kunnen maken door zn werk, dus die is dolblij dat hij wel bij deze kan zijn pfff is het al 7 juni??
Ik duim voor jullie mee! Hier volgende week maandag om 17.00 de 20 wkn echo. Ben ook wel zenuwachtig ervoor.
Is het ooit nog bekend geworden waar het waarschijnlijk wel door was gekomen? Goh, voor je man is het dan inderdaad echt lang geleden dat hij jullie kleintje heeft gezien zeg! Nog een paar weekjes geduld hebben. Hebben jullie ook zo'n angelsound? Ideaal he! Tessa, we duimen ook voor jou hoor!
Ik zal voor je duimen meis, ik heb vanavond de 20-weken echo dus moet nog iets langer wachten En Tessa, voor jou duim ik natuurlijk ook he. Liefs
Feilo: Nee de oorzaak is nooit bovenwater gekomen daarom ben ik ook dolblij dat ik over de 18 weken heen ben nu. We hebben inderdaad een angelsound Super uitvinding! En vanaf zondag kan manlief de kleine ook zachtjes voelen schoppen haha. Eerst kon hij er niet bij zijn, hij stond op 8 juni eerst maar dan had hij een sport examen van zn werk, dus ik heb hem verplaatst. Vondt het lullig als hij er weer niet bij kon zijn.
Ja snap ik, zo'n 20 weken echo is toch wel een mijlpaal en best spannend, dus daar moeten jullie gewoon lekker samen bij zijn! Jeetje, ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je heel blij bent dat je nu de 18 weken gepasseerd bent. Skatjuh, jij ook vandaag dus? Spannend meis! Ik ga ook aan jou denken hoor!
jep ik ook vandaag, vind echt superspannend maar dat hoort er een beetje bij denk ik. Willen jullie ook weten wat het word? Liefs
Nee, we willen het een verrassing houden tot het eind! Maar de verleiding zal groot zijn, hahaha. En jullie?
wij weten het al, zie onderschrift. Ik kon er niet mee wachten dus hebben n pretecho laten maken. Liefs
Ach, natuurlijk! Had ik nog helemaal niet gezien Gefeliciteerd met de blije verwachting van jullie knul!
dankjewel. Straks zien ze vanavond in 1 keer heel wat anders hihi, zou wat zijn. Maar daar ga ik net vanuit. Laten we gewoon hopen dat bij iedereen alles goed is, dat is het belangrijkste. Liefs
Hier wordt ook geduimd voor je....wij hebben de 20-weken a.s vrijdag..enne ik vind het ook best wel spannend.. Laat je even weten hoe het is gegaan?
Meiden, ik ben dolgelukkig! Alles is prima in orde met ons kleintje. Hij/zij is 25 centimeter en weegt 352 gram Wat een kanjertje al he? Oooh, wat een opluchting zeg, heerlijk!!
Hoi Feilo09, Oh, ik ben ontzettend blij voor jullie!!! GEFELICITEERD!!! Nu zal de andere helft van jullie zwangerschap vast en zeker een goed gevoel geven! Geniet van t goeie nieuws!!! Ik mag volgende week vrijdag, 3 juni... ben erg benieuwd!!! Groetjes Claire