20-weken echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Feilo09, May 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Phietje

Phietje Lid

May 21, 2010
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd met de goede echo! was de verleiding te weerstaan voor het geslacht?

2. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Bedankt! :)

Jij volgende week, Claire? Spannend hoor meid, ik ga voor je duimen! ;)

We hebben de verleiding van het geslacht inderdaad kunnen weerstaan, Phietje :D

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

gefeliciteerd meis, supernieuws toch.

Ik moet nog anderhalf uur wachten :( zit lekker tv te kijken om de tijd te doden hihi

al wel groot hoor 25 cm, ben erg benieuwd wat ons kereltje zal zijn. Zal niet veel schelen als het goed is.

Liefs

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Hihi, leuk om te lezen dat er hier allemaal meiden in spanning zitten tot de 20 weken echo! Wij hebben donderdag om 14:00 de echo, maar zit al weken in spanning, en ben ook echt al weken de dagen aan het aftellen.. Verschrikkelijk nieuwsgierig naar of het een jochie of meisje is :D

@ Feilo, super dat de echo zo goed was! Het is toch even weer een stukje bevestiging dat alles goed gaat daarbinnen ;)

@ skatjuh, veel plezier straks! Ben benieuwd hoe de echo bij jou is!

5. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Jaa, die bevestiging is heel fijn. Ik keek er ook al weken tegenop, was bang dat er misschien iets niet goed zou zijn. Had vannacht zelfs nachtmerries gehad (vreselijk) dus er valt echt een enorme last van mijn schouders ;)

Hihi, jullie gaan dus ook voor het geslacht, Saz? Dubbel zo spannend dus! :D

Skatjuh, nog maar 3 kwartier! Ik duim voor je hoor :)

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Spannend he? Ik heb vrijdag mijn 20-wekenecho, hoop dat alles goed is met onze uk. Wij willen niet weten wat het wordt, dus hoop dat hij/zij de beentjes netjes bij elkaar houdt ;)

7. skatjuh87

hey meiden, nou alles was goed bij ons frummeltje. Het was flink beweeglijk en daardoor was niet alles in 1 keer te vinden maar uiteindelijk is het gelukt.

Het is ruim 400 gram en de lengte was niet meer te meten. Het paste niet meer in beeld en lag helemaal dubbel. In stuit zeg maar.

En tis nog steeds een jochie hihi.

Liefs

8. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Dat is goed nieuws Skatjuh! :) Zijn jullie opgelucht?
    Wauw, jullie mannetje is al lekker op gewicht joh :D

9. Phietje

Phietje Lid

May 21, 2010
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Skatjuh!

Wat fijn dat alles goed is! toch een hele opluchting he? Ik moet donderdag voor de geslachtsbepaling. Ik kan niet wachten tot de 20 wkn echo haha. Ongeduldje...

Ik ben ook al weken aan het aftellen. Ik hoop maar zo dat het kindje een beetje mee werkt . Tot op heden heb ik 5 echo's gehad en sinds het beweegt werkt het al niet mee... dat belooft wat.

10. skatjuh87

wij zijn natuurlijk super opgelucht maar dat zal je zelf ook wel hebben. Is toch weer een mijlpaal overwonnen.

En had echt heel erg gehoopt dat we de lengte konden zien maar zal ook rond de 25 cm zijn. Maar hij is zeker aardig op gewicht ( merk er nog niks van hoor )

Liefs

11. a star

a star Actief lid

Feb 11, 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier kreeg ik mijn eerste echo met 18 weken en 3 dagen. Alles was gelukkig goed met de baby. Met 20 weken krijg ik dus geen echo, nou wil ik graag weten of de 18 weken echo en 20 weken echo ongeveer hetzelfde zijn. Wat er op 20 weken echo te zien, is dat ook op 18 weken echo te zien?

12. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik ben blij dat jullie allemaal een mooie echo hebben gehad!:D

13. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Skatjuh, super dat alles goed was!

Aargh! Ik moet nog 26,5 uur wachten!! (en natuurlijk dan ook nog wel wachten in het ziekenhuis, het loopt altijd uit..)

14. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Dat zijn dan lange 26,5 uur wachten...
    Helemaal als je het zo precies bij houdt haha nog net niet de minuten ;)

Succes morgen!!

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Hihi, ja, nouwja, ik zit al een paar weken dat ik niet meer kan wachten, dus die laatste uurtjes kunnen er ook nog wel bij. Scheelt dat ik straks gezellig naar m'n moeder ga, dan heb ik ff wat afleiding :). Ik laat morgen wel weten hoe het was!

16. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hihi, ik zat precies zoals jij Saz! Kon niet wachten :D
    En als je vanavond nou ook nog eens vroeg naar bed gaat, is het sneller morgen 8) (Dat deed ik, hihi)

17. Phietje

Phietje Lid

May 21, 2010
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Saz ik tel met je mee af. Ik moet nog 22 uur en 7 minuten...
    Kan ook niet wachten. Zit nu ook gezellig bij mijn moeder om de tijd wat sneller te laten gaan!

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Hihi! Ik ben dus niet de enige hier die zo ongeduldig is :p Altijd fijn om te weten!

Vanavond vroeg naar bed wordt em toch niet, vriendlief vindt het altijd wel gezellig om met m'n pa een biertje te drinken, en gaan hier meestal tussen 12 en 1 (en soms nog later) weer weg.. Morgen wel lekker uitslapen, dus de ochtend is dan wel snel voorbij.

Nog... euhh.. 19 uur en 10 minuten ;)

19. Phietje

Phietje Lid

May 21, 2010
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier nog 14 uur en 50 min ... ik vind het ook fijn te weten dat ik niet alleen ongeduldig ben haha!

20. Phietje

Phietje Lid

May 21, 2010
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier is de geslachtsbepalingsecho net geweest! wat prachtig weer zeg! ons kleintje is lekker druk in mijn buik... en we krijgen een zoontje! wow :) Ik kan in ieder geval nooit meer mijn gevoel vertrouwen.. haha.. was 99% overtuigd van een meisje!

Share This Page