Pethidineprik, daarna pijn????

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by ollekebolleke, Aug 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik heb tijdens mijn bevalling vorige jaar 5 aug, een pethidine prik gehad om alles wat makkelijker te maken voor mij, ik heb hier heel veel baat bij gehad en was er blij mee, maar nu na een jaar heb ik nog steeds last van de plek waar ik geprikt ben.

Ik heb ongeveer 2-3 keer per week last van de plek waar de prik gezet is, dit houdt in dat ik op de plek een zeer beurs gevoel heb, wat te vergelijken is met een verschrikkelijke blauwe plek na een flinke schop in je been.

Nu vraag ik me af of dit vaker voorkomt en of er nog iets aan te doen is of dat ik daar eigenlijk al te laat mee ben?

Alvast bedankt

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het zou wel bizar zijn als je er nu nog last van zou hebben. Maar het kan, als er eventueel te diep is geprikt, maar dan nog vind ik een jaar wel erg lang. Bespreek het met je huisarts, misschien weet die er wat op. Ik heb niet gehoord dat dit vaker voorkomt.

Mirjam

3. Dank je wel dan ga ik zeker een afspraak maken met de HA, ik vond het zelf ook wel vreemd maar heb er echt nog regelmatig last van.
    Nu heb ik dus gewoon het idee dat er niet helemaal goed geprikt is, maar dan zou dat toch langzamerhand minder moeten worden en dat wordt het echt niet.

Maar bedankt voor je reactie ik ga morgen mijn HA even bellen

Share This Page