Echo na 20 weken? (geen pretecho)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Najet, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hee meiden,

Ik was benieuwd...krijg je echt geen echo meer na de 20 weken. Nu was bij ons alles goed dus krijgen we geen echo meer...maar een tussentijdse ( 26-37 weken) echo is toch wel prettig voor veel mensen? En dan bedoel ik niet een pretecho, maar een echo waar echt gekeken word hoe het met de beeb gaat!?

Ik denk zelf dat heel veel vrouwen hier blij mee zouden zijn en een stuk onzekerheid wegneemt...vind je niet?

Liefs Najet

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Kost allemaal geld, denk niet dat dat gaat gebeuren...

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Daarom hebben wij eigenlijk ook n beetje voor de 3d echo gekozen. Ging ze ook alles bekijken en opmeten evengoed. Alles zag er prima uit en dat is weer n geruststelling. Misschien n idee?

4. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    He Patroeschka,

Fijn dat alles goed is/was.

Het is niet zo zeer dat ik het zelf wil doen... Want dan zou ik de verloskundige kunnen vragen om nog een echo omdat ik onzeker ben en dat ben ik juist niet... :( ( al zou ik een extra echo niet afslaan :) )

Ik moest er gisterenavond opeens aan denken, en als ik dan dat mailtje lees van dat meisje die binnen 2 minuten klaar was tijdens een 20 weken echo...kan ik daar niet zo goed tegen, en leef mee met zulke meiden mee! (zullen de hormonen wel zijn hihihihii) snap ie?

Liefs Najet

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jah dat snap ik goed hihi. Maar ze krijgt nu toch een nieuwe echo?

6. missyb

missyb Niet meer actief

Ik heb vrijdag een echo en ben echt heel erg zenuwachtig omdat mijn baarmoeder ook al te hoog ligt voor 20 weken ik krijg mijn echo met 21 weken en 5 dagen, ik wou mijn echo niet in week 19 of eerder "20 weken echo bedoel ik" tussen 25 en 28 weken willen we graag nog een 3d echo doen om te kijken hoe het met het kindje gaat.
    dan is het kindje ook al levensvatbaar en ben ik een heel stuk zekerder.

Deel Deze Pagina