Nou de pretecho zit erop, en wij krijgen een binkie! We zijn zooooooooooooo gelukkig. Alles zag er helemaal op en top uit! het kan eigenlijk niet beter... zoo moest dat eventjes kwijt, ik ga nu lekker slapen! Doegie!
ohhhh wat leuk een klein stoer ventje, helemaal super! en heb je een lekker nachtje gehad, zeker over veel blauwe dingentjes gedroomd! veel plezier op je blauwe wolk he!
Wat gaaf! Meid van harte! Wij gaan de 18de en hopenlijk geeft onze beep zijn/haar geheim prijs...Ik denk een meid hier...
Dank je wel Dank je wel... . Ja ja die blauwe wolk is er zeer zekersssssssssss... bij mijn lieverd van een ventje helemaal hahahaha.. die heeft al van alles besteld van Ajax hahahaha.... Speentje, fles, rompertje en slabbertjes.... Ik heb vandaag een mooi stoer pakje gekregen vna mijn zus... zij krijgt overigens een meisje, dus mijn moeder is helemaal gelukkig natuurlijk krijgt er 2 en ook nog 2 verschillende hahahaha...
van harte gefeliciteerd ook fijn dat alles met de kleine goed is prettige zwangerschap verder groetjes van patricia
Van harte! Makkelijker om al kledij en de uitzet te gaan kiezen en halen vind ik, als je weet of je een prinsje of prinsesje krijgt.
Van harte gefeliciteerd met dit wonder (tje), ben zelf 15.5 weken zwanger en verwacht ook een klein manneke, lijkt me helemaal te gek naast 3 meiden. fijne zwangerschap toegewenst