wie oh wie kan mij helpen bij deze echo hihi. Ik dacht dat ik goed opgelet had hoe alles in elkaar zat, maar nu heb ik er een foto bij gekregen waar ik geen wijs uitkom De echo zelf was prachtig. Alles was heel duidelijk te zien. Ons kindje is helemaal gezond en we krijgen een kereltje Alleen hebben we er 6 foto's op een stick bij gekregen maar die zijn dus tegenover de echo zelf waardeloos Er kwamen zo een mooie plaatjes voorbij en die heeft ze er dus niet bij gezet... zucht Maar goed.. op deze foto hoort zijn pielemans te staan maar ik kom er geen wijs uit!!! Wie kan mij helpen?
Uh ja, dat is inderdaad lastig om te zien. Wij hebben ook een beetje slordige foto's meegekregen maar je kan bij ons wel zien wat het piemeltje is.. Kijk; kun je het even vergelijken!
Ja dat bedoel ik dus Leuk dat ze zich zo een moeite doen toch..... En dat terwijl er gewoon mooie beelden waren
zonde he..vind de echofoto's die de vlos heeft gemaakt ook niet mooi en van sommigen weet ik niet eens wat het moet voorstellen. duidelijk verschil in kwaliteit als je een pretecho laat doen, maar ja....daar zit een prijskaartje aan.. mbt jouw echofoto...ik zie het ook niet..
hallo, ik denk het wel te zien nl.: rechts bovenin een beentje van onderop gezien zeg maar en daaronder zie je volgens mij zijn zakje met piemeltje.(er net onder) het is allemaal van onderop gezien zeg maar. (zie je eigenlijk allemaal "losse"" delen. grt. kim
Haha, ik zie er werkelijk niets in Wat jammer dat jullie van die onduidelijke foto's meekregen! Ik heb ze niet op mn pc staan, maar kreeg er 9 mee, allemaal erg duidelijk en ze heeft er ook nog bij getypt wat het precies is bij sommige! Erg fijn