hoi dames Oke morgen is het dan zo ver de 20 weken echo ik word gek van de zenuwen. Ik heb geen enkel idee wat te verwachten enige waar ik aan kan denken is het doem senario dat het kindje niet goed is. Ik zal de zwangerschap absoluut niet onderbreken en zal er toch van houden. Ook hoop ik eindelijk te horen te krijgen wat het word (ik denk vanaf begin al een meisje) Nou ja ik zal vanavond weinig slapen in ieder geval. Ben ik de enige die dit zo voelt of zijn er meer?
Hey meis, denk dat ik over enkele weken net zo zenuwachtig ben!!! Heb zelf al wel een prenatale screening achter de rug waardoor ik al iets geruster ben,(voor nu ) Ik wil je in elk geval heel veel suc6 wensen, en hopelijk kom je hier helemaal in de wolken vertellen hoe gaaf het was en of je qua voorgevoel goed zat
Hoi Jessi Same here! Ik heb ook morgen mijn 20 weken echo van ons eerste kindje!! Ik vind het ook doodeng en ben echt al zenuwachtig. Iedereen in mijn omgeving denkt dat we een jongen krijgen, maar stiekem hoop ik op een meisje (de reden is een beetje een lang verhaal, maar mocht het een jongen zijn ben ik daar ook dolblij mee hoor, als het maar gezond is!) Maar jouw angst of alles wel goed is, heb ik ook. Ik ben heel snel zwanger geraakt, mijn zwangerschap lijkt tot nu toe wel een eitje te zijn (afkloppen) dus het lijkt allemaal zo té goed te gaan... Hoe laat moet je morgen? Ik om kwart over 2 dus moet de ochtend nog even doorkomen!! Heel veel succes morgen!! Ik zal voor je duimen!
ohhh kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.... Ik ben echt een nuchter persoon, rationeel denker, en maak mij niet zo snel druk om dingen Maar de dag vóór de 20 wkn echo was ik me toch een portie zenuwachtig!!! Wat als, wat als, oh als het maar goed is,.... zoooo spannend! Alvast veel succes en plezier morgen! Leuk om hopelijk dan ook te weten wat het geslacht is! Groetties!
ik vond het ook ontzettend spannend of alles wel goed zou zijn met de baby! vond het een vrij praktische echo waar ze echt een lijstje afwerkten van alle 'onderdelen' (hartje, ingewanden, hoofdje, etc.) maar vond het ook echt genieten omdat ik de beeb heel goed kon zien, mooi formaatje voor zo'n echo, en duurde best wel lang heel veel succes en hopelijk ook plezier morgen, en ik hoop voor je dat je ook gelijk hoort wat het is!
En??? Ik was ook heel zenuwachtig voor de 20 wkn echo. Zo bang dat er iets niet goed zou zijn. Sowieso geeft het geen 100% garantie, maar wel erg fijn te weten dat alles goed groeit, stroomt, gesloten is etc...
Hoi Jessi Heb je al nieuws? Wij zijn net thuis en hebben goed nieuws gekregen! Alles was voor zover ze kon zien, prima! We krijgen een zoontje!!! Dat was overduidelijk hahaha. Vanwege mijn overgewicht was de echo niet altijd helemaal duidelijk maar we hebben een usb stick met 10 foto's gekregen. Het is idd geen garantie dat er niets mis zou kunnen zijn maar de meest gangbare dingen zijn goed nagekeken. Jessi, hopelijk heb jij ook goed nieuws???? Ik duim voor je!!
Ik heb goed nieuws hoor alles was in orde. Hier ook wegens isolatielaagje iets moeilijker te zien maar het was zover ze konden zien kern gezond. En mijn gevoel klopte hoor tis een meisje dus ben vanmiddag maar los gegaan op roze. ook gelijk ff een tankini gekocht bij prenatal.
hey jessi Super goed nieuws!! Wij gaan donderdag los, dan komt mijn moeder hier stadten hahaha. Geniet ervan he!
Fijn meiden! Ik heb afgelopen dinsdag de 20-weken echo gehad en ook bij ons was alles (zover ze konden zien) helemaal prima! Een heerlijk gevoel! We weten overigens niet wat het gaat worden, dat wilde we niet