hoi, A.s vrijdag hebben wij de 20 weken echo...en word nu eigenlijk wel een beetje zenuwachtig. Ik heb steeds maar in mijn achter hoofd 'stel nou dat'. Ik heb helemaal niet het idee dat er ieds niet goed is maar 'je weet natuurlijk nooit' Heeft iemand van jullie wel eens meegemaakt dat er met deze echo iets ondekt werd, gebeurd dit vaak? Ben een beetje onzeker nog...wil zo graag ECHT genieten! groetjes
Hallo, Ik heb 2 weken geleden de 20 weken echo gehad. Alles was gelukkig goed. Ik heb me eigenlijk ook geen moment ongerust gemaakt tot ik in de wachtkamer zat. Toen dacht ik ook stel dat..... Ik weet dus hoe je je voelt, maar probeer er toch een beetje van te genieten. Liefs Chantal
Ja, ik heb meegemaakt dat er bij de 20-weken/screeningsecho iets werd ontdekt dat niet goed was. Klinkt misschien onlogisch, maar wij zijn heel erg blij dat we daar nu (al) van op de hoogte zijn. Voor mijn verhaal kan je op deze link klikken: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=28005
Ik heb jou verhaal ook als voorbeeld gebuikt bij mijn vriend vorige week renate. Ik vind het heel goed omschreven! Toppie Mijn 20 weken echo was overigens goed, maar had in mn achterhoofd stel dat..... maar dan weten we het en kunnen we er evt iets aan doen na de bevalling etc...
Succes en veel plezier bij de echo. Het is gewoon heel erg spannend ook al weet je dat het bijna altijd goed is. Als alles goed lijkt dan is het vooral ook een heerlijk moment om je baby weer te zien. Als er toch iets is zou ik het ook fijn vinden dat direct te weten, zeker als ze dan beter kunnen handelen. Goed verhaal Renate!