Als ik hem met een babyfoto van mezelf vergelijk herken ik alleen het kinnetje Maar iedereen om me heen zegt dat ie ook mijn lippen en neusje heeft, maar dat zie ik zelf niet haha..
Prachtige foto's van jullie zoontje! Met hoeveel weken zwangerschap heb je de pretecho gedaan? Ik ben morgen aan de beurt voor 3D/4D echo. Heb er enorm veel zin in!
Mooi zeg! Echt leuk. Ik vind die laatste foto vooral erg mooi! Ben ook benieuwd hoeveel weken je bent/was. Zo te zien heeft hij al lekkere bolle wangetjes! Wij hebben 3d/4d gedaan met 27w3d en daar was het resultaat ook erg mooi (zie avater)
De foto's zijn van afgelopen donderdag, met precies 31 weken! Dat was de 2de poging, de week ervoor hadden we de eerste afspraak, maar toen had meneer niet zoveel zin om zn gezicht te laten zien Heb daar ook een foto van, dan ligt ie met allebei zn handjes én allebei zn voetjes voor zn gezicht :O @Sallie: Hij heeft inderdaad hele bolle wangetjes :O Vraag me ook af hoe groot ie is haha.. En wow die foto is mooi zeg! Hoe komt ie nou zwart-wit? :O