Ladies, ik heb een vraagje.. Hoe voelt het nou als je de eerste keer je kindje voelt bewegen? Ik denk dat het nog te vroeg is voor me, maar sinds gisteravond voel ik iets raars.. Soort luchtbelletjes lijken het wel, of plopjes, ik weet niet eens hoe ik het moet omschrijven.. in mijn buik. Het ene moment denk ik het zijn mijn darmen, maar dat zou toch niet al sinds gisteravond duren? IK denk niet dat het niet mijn beeb is hoor, maar ik weet ook niet wat het verschil zou moeten zijn tussen mijn darmen en mijn beebje (wat een vergelijking, hihhihihii). En is het niet te vroeg? Het is mijn eerste..
zo rond die tijd voelde ik mijn beebje ook dus ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. het kwartje gaat vanzelf vallen als het echt je kindje is.... : )
Ik kon het verschil tussen mij darmen en het bewegen van mijn kindje in het begin echt niet onderscheiden. Ik was er met puur toeval achter dat ik mijn kleine voel. Ik was op dat moment naar zijn hartje aan het luisteren en de kleine schopte toch een partij tegen de doptone! Op dat moment voelde ik ook plopjes en trillingen, dus toen wist ik het zeker dat het de baby was! Het word je vanzelf op een dag echt wel duidelijk! Op een gegeven moment kan je er niet meer omheen, en weet je zeker dat het de baby is Het kan trouwens goed hoor, dat je met 16 weken de baby al voelt! Geniet er lekker van meid!