Vandaag een echo gehad. Het mocht niet zo zijn. Het hartje is waarschijnlijk zaterdag of zondag gestopt met kloppen. Op de echo van vrijdag hebben we wel het hartje zien kloppen en nu is het gestopt. Nu moet ik wachten tot dinsdag, dan kijken we of het vanzelf los komt, of dat we voor een curetage gaan of dat ik pillen neem die een miskraam gaan veroorzaken. Ik ben hier echt kapot van! Na 28 maanden eindelijk zwanger en dan gaat t fout!
Neee wat erg zeg. Pff ik vind het zo erg voor jullie. Meid heel veel sterkte en hopelijk mag het wel goed zijn over een paar maandjes.
Heel veel strekte toegewenst. En neem de tijd om te herstellen zowel fysiek als geestelijk. Bij mijn 2e en 3e miskraam ben ik eigenlijk alles weer te snel gaan doen.
Heel veel sterkte. Ben met lailae eens. Ik ben ook na 2dagen weer gaan werken maar dat doe ik nooit meer. En geestelijk is het ook best zwaar. Probeer er goed over te praten dat helpt een heel stuk! Liefss
Neem de tijd om dit allemaal te verwerken! Denk eerst aan jezelf, er komt veel op je af weet ik uit ervaring. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Esther
Och meid, wat een akelig bericht... Heel veel sterkte de komende periode! Ik heb de 'luxe' (nou ja...) gehad om alledrie uit te proberen na mijn missed abortion eind 2005: - afwachten (na 2 weken nog geen spontane miskraam) - pillen (Cytotec/misoprostol, daardoor ben ik wel veel verloren maar helaas niet het belangrijkste: het vruchtzakje) - curettage (zag ik van tevoren heel erg tegenop, maar was uiteindelijk een grote opluchting). Daarna helaas nog twee keer een spontane miskraam gehad, en nu dan toch eindelijk bijna 38 weken zwanger en bezig met de laatste loodjes. Ik heb heel veel gehad aan de steun en het medeleven hier op het forum, en aan de mensen die mijn vragen zo openhartig hebben beantwoord. Dus als ik iets voor jou kan betekenen, als je vragen hebt of gewoon van je af wil praten, doe dat dan vooral. Nogmaals heel veel sterkte meid! Liefs, Wendy