Hoi allemaal, ik ben nieuw hier op deze pagina. Zag iets over NUB staan en volgens mij heb ik een duidelijke op mn echo van afgelopen vrijdag. 11weken en 4 dagen toen ! Zouden jullie kunnen kijken wat het is ? (denken wat het is...) Groetjes Linda
ja, je hebt een duidelijke meisjesnub. Maar.... je bent eigenlijk nog iets te vroeg! Pas tussen de 12 en 14 weken is het het meest betrouwbaar. Daarvoor is het niet te zien en zijn het allemaal meisjesnubs Heb je nog een echo de aankomende 2 weken, dan zou je het beter kunnen zien. Als ik nu moest gokken zou ik meisje zeggen, maar hij kan best over een week toch omhoog staan...
Meiden, stomme vraag misschien, maar waar staat NUB precies voor? Ik had het al gegoogled, maar ik kom er maar niet achter....
oja eigenlijk was ik op die echo 12,1 maar ze hebben m bijgesteld volgens cyclus was ik toen dus 12,1 haha
Ja maar het gaat om hoe groot het kindje is. als jij volgens je cyclus 12+1 was maar het kindje 11+3 dan is de nub voorspelling te vroeg zoals loezzz zei.