Hey dames, Ik heb net mijn 13 weken echo gehad en bij thuis komt lijkt het net alsof we 2 balletjes hebben ontdekt Kan dit nu al?
Nub-theorie - zwanger Ik denk ook niet dat dat 2 balletjes zijn meid, ik denk dat die zo klein zijn nu dat ze niet op een 13 weken echo te zien zijn.
We gaan het zien heb idd dat van die nub theorie gelezen en dan zou het wel kloppen met eerdere echo's. Ik hoop voor alsnog op 2 schaamlippen :')
Zie hier niet of het een jongetje of een meisje is. Je kan het wel zo vroeg weten, wij weten het al vanaf week 14.
pfff dat is wel heel heerlijk, je hoopt.. Waarschijnlijk roept dit veel reacties op ( sorry kon het ook niet laten)...
Hopen doen we sommige van ons toch wel stiekem, maar blij zijn zullen we altijd met alles zijn zolang het gezond is.. Misschien heeft ze al een zoontje, en zou een meisje erbij leuk zijn? Ik had ook een echo met 13 weken en 3dagen, op die echo kon je wel de nub zien. Volgens de slimme dames hier! Maar nu nog spannend afwachten tot de 20weken echo..
Sjonge, mag er niet eens meer gehoopt worden hier!? even over het kunnen zien van het geslacht bij 13 weken, het kan idd hoor! ik heb over 2 weken ook een geslachtsbepaling in Lommel.. (we weten natuurlijk niet zeker of het dan te zien is), heb wel veel foto's op d'r site gezien waar er duidelijk een geslacht te zien is bij dat aantal weken!
Ik wou net zeggen ik ben vreselijk dankbaar dat ik zwanger ben en dat ik een voorkeur heb wil toch niet zeggen dat ik niet blij zal zijn met het andere geslacht?! En ik vind het trouwens ook vreselijk overboden om overal bij te zeggen "als het maar gezond is" of " maar een jongentje is ook goed " dat weten we allemaal toch al van elkaar...
Mee eens hoor trotsbuikje! Ik hoopte ook op een meisje, kreeg twee boeven en als je dat eenmaal weet maakt dat niks meer uit, en volgens mij weet jij dat ook wel. Ik lees nergens dat je wereld instort van een manneke
Zo dachten wij vorige zwangerschap bij de echo steeds een piemeltje te zien maar er kwam toch echt een meisje uit Ofwel, als leek is het vaak echt niet zo makkelijk te zien en zeker bij 13 weken is dat haast onmogelijk.. Nog even in spanning dus!