Goedemorgen ladies! Morgen is het dan ein-de-lijk zover, de termijnecho! Vind het heel erg spannend Vorige week met 9 weken voor de eerste keer bij de verloskundige geweest en toen kon ze helaas het hartje nog niet vinden. Nou maak ik me daar niet al te druk om omdat ze zei dat het absoluut niks hoeft te betekenen, maar dat maakt het voor morgen toch een beetje extra spannend! Ik heb er in ieder geval heeel veel zin in .
Ik wil je natuurlijk helemaal niet stressen, maar in principe hoort er een hartje te kloppen met 6w3d, dus ik snap niet helemaal waarom je VK zei dat dat niet zorgelijk was? Of was het geen echo? (Want dan snap ik het weer wel!)
Nee het was idd geen echo, ze ging alleen kijken of we 'm al konden horen met zo een apparaat (weet de naam niet hihi).
Met een doppler bedoel je.. Wat raar zeg, normaal luisteren ze niet eens voor de 12 weken omdat je het hartje dan vaak nog niet eens hoort. Hier luisterden ze pas vanaf 14 weken. Heel veel succes!
Aha. Dat heet een doppler En nee, het is inderdaad niet onlogisch dat ze het hartje daarmee nog niet kon horen. Sterker nog: de artsen en vlossen waar ik geweest ben gebruiken m niet eens onder de 11w... Succes morgen!
Dank jullie wel! Oh wat gek, geen wonder dat we nog niks hoorden! Las wel laatst op mijn facebook dat iemand het hartje al hoorde met 6 weken, ook vroeg dan..
Spannend meid! Veel plezier morgen! Ik heb morgen ook de termijn echo, maar heb 3,5 week terug al een kloppend hartje gezien, maar blijft spannend.
Alleen met fantastisch goeie apparatuur en een hele gunstige ligging kan je al vroeg het hartje horen. Dus geen stress, succes morgen!
ah spapnnend! ik moet pas over 2,5 week pf zit de dagen echt af te tellen! het schiet maar niet op haha! Geduld is een schone zaak, maar wil zo graag weten of het allemaal goed is! Succes in elk geval!!
Voor 12 weken kan het schadelijk zijn om naar het hartje te luisteren! Niet doen dus.Veel plezier bij de echo.
Ik ken het, ik moest een week wachten en vond dat al lang duren haha! Dank je wel, hoop voor jou dat de weken voorbij vliegen.
Ook niet elke vk of gyn doet hier wat mee, daarom zeg ik het.Als je het ziet kloppen is horen overbodig, en zou ik het risico niet willen lopen.Heel veel succes morgen!
Uhhh, ultra sound, werkt zoals het woord al zegt met hoog frequent geluid! Niet met straling. Redelijk ingewikkeld verhaal (technisch), maar idd voor de 12 weken geen "bundel"op zo"n klein wurmpje,. Kijken kan geen kwaad.....