Hoi meiden, Ik had met 5 weken echo lege vruchtzak. Nu mag ik vandaag weer komen omdat ik erg ziek ben. Duizelig, Blauwe nagels en lippen Buikpijn en rug pijn. Misselijk. Ik voel me vreselijk zenuwachtig. Zouden ze nu wel wat zien? 6 wk 3 dagen dan verwacht je geen lege vruchtzak meer toch? Ik hoop op tips en advies door jullie ervaring. Dit is mijn tweede keer. Bij de eerste nergens last van gehad, Was al vroeg wat te zien op echo. Daarom is dit allemaal nieuw voor mij.
Ik had bij 6 + 4 een kloppend hartje, dus idd geen leeg zakje meer. Succes alvast! Hopelijk ga je je snel wat beter voelen.
Hier gister echo gehad was 6 weken en 3 dagen daar was een kloppend hartje op te zien. Is nog heel klein. Hoop voor je dat jij dat ook straks te zien krijgt
De wonderen zijn de wereld nog niet uit... Keurig op schema, met een kloppend hartje! Ben dus erg ziek van hcg én heb buik griep. Paar dagen rustig aan doen. Vrijdag weer een echo. Yes.
Wow wat fijn, gefeliciteerd!! Wat zul je opgelucht zijn. Nu uitzieken, ontspannen en bovenal genieten van het wonder!
Gefeliciteerd! Ik had de eerste echo met 6.4 en ook een kloppend hartje. dan ben je toch wel opgelucht he? al is het nog steeds spannend natuurlijk.
Ja erg opgelucht...wel realistisch dat het nog fout kan gaan. Toch schijnt het zo te zijn als je na 7 weken een echo met kloppend hartje hebt gehad, dat die kans veel kleiner is geworden. Ik hoop het voor ons allemaal.
Duizelig en blauwe lippen en nagels kan wijzen op een tekort aan zuurstof. Dat hoeft niet zwangerschap gerelateerd te zijn. Ik zou proberen bij een huisarts te komen.
Wat fijn dat alles goed was!! Zit nu in hetzelfde schuitje. Gisteren een echo gehad, volgens hun berekening zit ik op 5w+3dgn. Was ook alleen een vruchtzakje te zien met een puntje erin. Maar ook hier de buikgriep erbij.... Flinke buikkrampen en onzekerheid....
Fijn om deze berichten te lezen, ik mag de 17e voor mijn eerste echo, dan ben ik 6+5 wkn. Ben zó benieuwd of er dan een hartje te zien is!