De titel zegt het al.. Wij hebben volgende week dinsdag een geslachtbepaling echo. Wij kijken er al weken naar uit, nu het dichtbij komt wordt het wel héél spannend!!! We hebben 4 dochters (11,8,5 en 3 jaar oud), en zijn met ons allen meer dan benieuwd naar het geslacht naar het kindje in mijn buik. Ook de kinderen zijn heel nieuwsgierig, omdat we het toch niet verborgen kunnen houden, hebben we besloten hen mee te nemen naar deze echo. 2 van onze dochters willen graag een broertje en 2 van hen willen graag een zusje. Ons maakt het echt niet zoveel uit. Een meisje is gewoon makkelijker en bekent omdat we helemaal op meisjes zijn ingericht en daar nog alles van hebben. Een jongen zal even omschakelen zijn, en is weer wat anders, en evengoed leuk. Dat het gezond is, is belangrijker! Wel is dit een bijzonder moment om naar uit te kijken. Wie heeft ook op korte termijn een geslachtbepaling echo en is er ook zo benieuwd, hoe is jullie situatie? (lijkt me leuk hier over te kletsen).
Hoi Maantje, Leuk om naar uit te kijken, zo'n geslachtsbepaling! Zeker spannend met al 4 meiden. Wij hebben over twee weken de echo waar we het geslacht hopen te kunnen zien. Nét voor de kerst. En gewoon uit nieuwsgierigheid, want het is onze eerste Veel plezier volgende week dinsdag!
Hoi Linky, Wat leuk, welke datum gaan jullie? Gaan jullie het delen met anderen met kerst of houden jullie het voor jullie zelf? Wij hebben het voorheen altijd voor ons zelf gehouden, maar dat gaat nu met 2 kinderen van 8 en 11 echt niet meer, ze gaan het toch zien aan de details . Ook wel handig niet de hele tijd toe hoeven letten op wat ik zeg.
Wij net na de kerst, 27 december. Ik kan echt niet meer wachten.. Ik ben zoooo nieuwsgierig. Sommige mensen zeggen ook ik heb een gevoel dat ik een jongen/ meisje draag. Ik heb dat niet heb ooit is (toen ik niet zwanger was) gedroomd dat we een jongen kregen toen bleek bij de bevalling dat het toch een meisje was heel veel mensen denken te weten wat het word, behalve ikzelf. Dit word ons eerste kindje dus ben heel erg benieuwd 😁
Hoi, Wij gaan de 23e. Kijk er echt naar uit. Ben zo benieuwd. Maar beide is leuk natuurlijk. Wij hebben een afspraak bij dr Papa. Iemand ervaring mee?
Hoi!! Wij gaan morgen!! Ik vind het zo spannend, ben helemaal nerveus! Wat ik dan weer stom vind, want het is wat het is en het weten veranderd daar niets aan maar het maakt het voor ons gelijk zoveel echter, het komt dan ineens een stuk dichterbij zeg maar! We hebben een zoontje van anderhalf, en ik heb heel sterk het gevoel at we nu een meisje krijgen. Ook de nub met bijna13 weken was echt meisje volgens de echoscopiste. Dus ik ben benieuwd! Een jongen erbij zou ik ook helemaal fantastisch vinden hoor, twee knullen, erg leuk! Voorkeur hebbik niet echt, al zou een jongen, ivm spulletjes, wel praktischer zijn. Maar ach, dat is een klein detail... Is het al morgen?! :-D
Wij mogen de 20e! Ben dan precies 16 weken zwanger. We hebben al een meisje van ruim 2,5 en ik heb het gevoel dat dit weer een meid is. Ik vind een meidenhuishouden wel gezellig. Maar een jongen is ook leuk, dan kan ik lekker stoere jongenskleren kopen. Dochter is overtuigd van een zusje en je kunt haar niet van de wijs brengen! Hmzzzz...het maakt me dus niet uit hihi ben gewoon errug nieuwsgierig! Dochter gaat mee, gezellig!
24 december. Iedereen mag het wat mij betreft weten, het is voor ons zelf toch de grootste verrassing (en waarschijnlijk kan ik mijn mond toch niet houden). Dat is met 2 kinderen in die leeftijd inderdaad heel lastig stil te houden, maar des te leuker voor hen Mags succes vandaag!!
Spannend maantje!! Nog minder dan een weekje wachten en hopelijk laat de kleine beeb het dan zien! Mags spannend! Succes vandaag en hopelijk werkt de kleine mee! Ik was deze zs ook verschrikkelijk nieuwsgierig, hield het bijna niet uit!! Wat een rust nu ik weet wat we gaan krijgen!
100% zeker een meisje!! :-D ze lag helemaal in elkaar gedoken met de beentjes in kleermakerszit en de voetjes voor het geslacht, maar aan het einde verschoof ze toch nog wat zodat de echoscopiste, die het allang had gezien, het ook aan ons kon laten zien :-D
Wij hebben AS maandag 15 december d'r geslachtsbepaling. Ik denk een meisje en m'n man een jongen. Dus erg spannend!
Wat leuk Mags, gefeliciteerd!! Elske, jij mag een dag eerder, spannend. Ik heb zelf helemaal geen voorgevoel ofzo, dus ben benieuwd!
Hoi allemaal Gister hebben wij met 15 weken de geslachtsbepaling gehad.. en we krijgen een jongen! We hebben al een jongen. We waren er nu helemaal van overtuigd een meisje te krijgen, alles wees erop. (NUB theorie en voorspelling van een paragnost) Ons eigen voorgevoel was ook een meisje (misschien ook wel de voorkeur, sorry) Weet dat ik blij moet zijn dat het kindje gezond is, en dat zijn we ook! Maar een gevoel kan je niet uitschakelen... zijn er mama's die dit herkennen? Ik ben mezelf nu aan het wijsmaken dat ze het misschien verkeerd gezien hebben.... Ik weet dat het allemaal verwend klinkt ect. Maar kan er niks aan doen dat ik dit gevoel heb, heb me gewoon nooit gezien als een mama van 2 jongens! Iedereen zegt: o is toch leuk voor jullie zoontje! Dan denk ik JAAA (vind ik ook echt) maar ergens knaagt het gewoon omdat ik er zo van overtuigd was.. Sorry als ik hiermee andere mama's kwets of egoïstisch overkom, hopelijk begrijpt iemand me...
Hoi Inge, ik snap je gevoel wel. Is ook wel lastig! Ik heb gister geslachtsbepaling gehad. Had ook eerlijk gezegd wel echt een voorkeur, bij ons word het dat ook dus voor ons alleen maar fijn. Geef jezelf even de tijd om aan het idee te wennen. En je zal er hoogstwaarschijnlijk net zoveel van gaan houden!
Oh wat leuk zeg! Wij gaan de 22ste.. De tweeling is 2eiig. Dus alle opties staan open. Zelf totaal geen idee wat ik draag. Meeste zeggen een jongen en een meisje. We gaan het zien! Nog 1.5 week
Ohhh Inge komt helemaal goed hoor! Omdat je zelf zo sterk het gevoel had dat het een meisje is moet je waarschijnlijk gewoon even omschakelen en aan het idee wennen dat jullie nog een zoontje krijgen!
Inge erg herkenbaar hoor!! Voel je niet schuldig, je hebt tijd nodig om eraan te wennen. Het krijgen van een jongen betekend niet dat je niet blij bent met een jongen. Het betekend wel dat je niet krijgt waar je op hoopte en dat is een teleurstelling. Ik zag mezelf ook nooit als jongensmoeder, toch kreeg ik in totaal maar liefst vier jongens en maar 1 dochter. Deze zs hoopten we allemaal enorm op een meisje, maar het is weer een jongen! We hebben wekenlang gehoopt dat ze zich vergist hadden, maar nee, het is echt een jongen. Nu ik eraan gewent ben vind ik het leuk en kan ik er ook echt naar uitkijken, maar de wens voor een meisje blijft. Nogmaals: we zijn verguld met dat we nog een (hopelijk gezond) kindje mogen krijgen en ik hou ook echt met heel m'n hart van al m'n kids, maar die voorkeur hebben, ja dat is heel herkenbaar!
Inge, ik snap je gevoel wel, ik heb zelf 4 meiden, maar als ik 4 jongens had gehad, zou ik nu heel sterk een voorkeur hebben voor een meisje denk ik. (nu maakt het met niet uit, hoewel ik weer een meisje ook wel erg leuk zou vinden). Je mag teleurgesteld zijn. Laat de gevoelens er maar gewoon zijn. (en zoek een andere paragnost ) Daantjuh wat dubbel spannend!! Kan dus alle kanten op.. heb je zelf een lichte voorkeur?