Geen oorzaak te vinden, ook niet in het bloed. Ze dachten eerst dat het door rode hond kwam, , maar na nog een goede check bleek er niks te vinden. We worden nu doorgestuurd naar Leiden. Als het goed is krijg ik straks telefoon van hun, en dan zsm daar heen. Het is alles of niks zeg maar
Jeetje, daar ben je dus ook niet veel wijzer van geworden. Ik hoop dat jullie snel in Leiden terecht kunnen! Sterkte!
kan dat ook niet een beetje positief nieuws zijn Mausyi? ik bedoel als er geen ernstige oorzaak te vinden is... Hoe dan ook sterkte en het beste gewenst, het lijkt me zo zenuwslopend voor jullie!
Nou we zijn weer op de terugweg. En we zijn beiden positief. Na een uitgebreide echo, kwam weer eruit dat het meisje het eigenlijk goed doet ondanks dat vocht. Ze hebben verder nog niks gedaan en we moeten maandag weer terug komen. Zodat ze kunnen zien of het toch iets is toegenomen. Mocht nu blijken dat ze toch moeite heeft gekregen dan gaan ze prikken en het vocht eruit halen. Als het blijkt dat het is, wat ze denkt dat het is (lymfeklieren afvoersysteem defect). Dan zal haar borstkas weer vol lopen. En dan gaan ze shunts plaatsen bij haar waardoor het vocht steeds word afgevoerd. Het liefst doen ze dat zo laat mogelijk, omdat er een kans bestaat dat mijn vliezen breken en daar is het nog veel te vroeg voor. Het is wederom afwachten, maar we zijn positief
Geen tot nauwelijks verslechtering 😀dus ze laten het vocht zitten. Tot het moment dat het toch slechter gaat, dan kan Groningen ons zo weer doorsturen. De gynaecoloog zei ook dat we zo'n operatie beter met 30 weken kunnen doen dan nu met kans op breken van de vliezen. Ik moet nu 2 x in de week naar Groningen, daar blijf ik onder controle en zal ik ws ook bevallen als het de hele zwangerschap goed blijft gaan. We hebben kleine meid ook nog in 4d gezien en ze is sprekend onze oudste dochter 💖zelfde neusje en bolle toet 😊was ondertussen aan het zwaaien en drinken. Dus ons grote meissie doet het hartstikke goed. Kleine meid blijft ook gewoon haar best doen. En de dames zijn beide weer gedraaid. Bekijk bijlage 448124
Mooie echo,prachtig gezichtje heeft ze! Nu hoop ik dat de rest van je zwangerschap ondanks dit goed zal verlopen en ik hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten en heel fijn dat ze je zo streng onder controle houden! Dikke knuf!
Ik lees dit topic ook voor t eerst, hoop dat t goed blijft gaan, wel fijn dat ze je zo goed onder controlle houden. Heel veel sterkte meis! En wat een mooie echo foto zeg!
Dank jullie wel 👍 zijn ook erg blij met deze foto's en natuurlijk het toch wel positieve nieuws.