Blijft nog wel even spannend dus. Ik hoop dat het positieve nieuws door blijft zetten en ze er straks gezond en wel is.
Hier ben ik vanochtend weer naar het ziekenhuis in Groningen geweest. En de gynaecoloog heeft het vermoeden dat het eerder iets is afgenomen dan dat het is toegenomen alle door bloedingen doen het goed haar longen zijn groter geworden. Was ook duidelijk te zien met de echo van vorige week. Ze had ook nog van leiden gehoord dat ze nog hadden gedacht aan het Noonan syndroom, maar dan zou het kindje met 12 weken al een dikke nekplooi hebben en zou dat nu nog zichtbaar zijn. Om het uit te sluiten, zou er opnieuw een vruchtwaterpunctie moeten worden gedaan. En dat vind ze onzin. Maandag moeten we weer terug komen.
Positief nieuws dus? Elke week nu een echo zeker om te kijken hoe het ervoor staat? Hoe is het met jou en je partner?
Goed dat ze blijven kijken, onderzoeken en de boel in de gaten houden Hopelijk blijft het nieuws de komende tijd wat positief!
Ja 2x in de week. Even kijken en meten, vochtinhoud en de doorbloeding van het hart, hersenen en navelstreng. En inderdaad wij vinden het zeker goed positief nieuws. Met ons beiden gaat het goed, man heeft voldoende afleiding op het werk en die heb ik van de week al gezegd dat hij maar lekker moest gaan mountainbiken. Dus die is 's avonds al 2x aan het fietsen geweest.
Wederom geen verandering. Dus dat is mooi. Ze werkt totaal niet mee Donderdag weer terug voor metingen. Dan is het hoofd gynaecoloog er ook weer bij. Het meisje zonder het vocht in de borstkas View attachment 449241
Jeetje Mausyi... Ik lees je berichten nu pas.. we zitten hier in hetzelfde schuitje, alleen nog in een vroeger staduim. Afgelopen donderdag is er bij ons kindje vocht bij de linkerlong ontdekt. Vrijdag een uitgebreide echo gehad in het WKZ en bloed afgenomen bij mij om te kijken of ik laatst een infectie heb gehad. Dinsdag terug voor een vruchtwaterpunctie waarbij ze vooral gaan kijken naar Down, Noonan en Turner. Ik blijf je verhaal volgen en voor jullie duimen..
Ach jij ook heel veel sterkte😯 de duimen draaien natuurlijk ook voor jullie. Hopelijk geen syndroom oid.
Gelukkig blijft het hier steeds stabiel. Ze doen het beiden goed. Ze liggen heel knus dicht tegen elkaar aan View attachment 450244
Dank jullie👍 Het blijft de goede kant op gaan, is stabiel en het buikje is ook niet meer in groei toegenomen 😊 voortaan hoef ik nog maar 1x in de week te komen.