Wauw.... ongeloof... en enorme blijdschap! Het vocht is (op een streepje na) weg. Long is weer het normale formaat en het hart weer teruggeschoven naar de juiste positie. De gyn zei dat als dit zo was gezien bij een 20 weken echo, er niemand over was gevallen. Wie had dit nou verwacht. Binnen een week tijd! Uiteraard kan het nog terugkomen. Maar dit goede nieuws pakken ze ons niet meer af!
Wat goed monifique 😃👍jij gaat ook met een iets gerust hart het weekend in. Wat ontzettend fijn zeg
Net weer controle gehad in Groningen. er is nog steeds een laagje vocht, maar voor de rest ziet het er nog goed uit. Gelukkig kans op breken van de vliezen is nog steeds aanwezig. Zodra dat gebeurt, moeten we naar Leiden bellen, zodat we met toeters en bellen daar heen kunnen. De professor vond dat nu veiliger voor de 2 dan dat ze hier geboren worden. Als we over een schijnveiligheid grens gaan, kan het ws wel gewoon in Groningen. Volgende week maandag weer komen (had ik al afspraken staan op de poli). En sowieso de 27e weer naar Leiden.
Spannend hopen dat ze nog even lekker blijven zitten En dat beetje vocht os dat erg of gaan ze daar nog wat mee doen?
😆 de drain doet blijkbaar erg goed zijn werk, want er is nog maar een flinterdun streepje vocht zichtbaar 😊 echt grote opluchting hier
Wat een super fijn nieuws meid!! Zie dat je al bijna 30 weken bent,gaan ze de meiden eerder halen of niet? Geniet ervan!
Sinds gisteren onwijs veel pijn, kan amper zitten etc. Dus ik had het vermoeden dat beide dames in stuit lagen. Nou niet dus Miep was weer lief met haar hoofdje naar beneden gaan liggen, maar draina :hmmm: die is maar gewoon dwars gaan liggen :boos: of we nog niet door hadden dat ze eigenwijs is :hmmm: Met heel erg veel moeite (want ze lag ook nog eens met haar rug naar mijn buik). Kon ze wel zien dat het streepje vocht wel weg is :cheer: door alle schaduw waren de longen en het hart niet te meten, maar wat ze zo kon zien waren de longetjes wel gegroeid. Dus top nieuws
Wat super super fijn! Hier gaat het ook voorspoedig. Vorige week was al het vocht zelfs helemaal weg en de long alweer van normaal formaat. Hopelijk blijft het bij ons beide zo rustig en gaan we die 38 weken gewoon met gemak halen!