Vanmiddag mijn 20 weken echo gehad.. alles goed op een ding na vocht in de hersens iets teveel ze zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken maar moet wel maandag nog naar een vervolg onderzoek wat me totaal niet lekker zit .. maak me zo zorgen😑. Iemand die het herkent en positieve verhalen heeft x
Ooooh prisje ik snap best dat je bezorgd bent. Misschien betekend het niks maar ook ik zou me zorgen maken. Hier geen ervaringen mee maar wil je wel een dikke digi knuf geven. Maandag weet je meer gelukkig.
Dankjewel! Hoopte te gaan genieten maar de onderzoeken gaan nog even verder fijn dat ze het zo oppakken.. 😏 hou me maar vast aan dat de rest wel goed is
Moet je ook absoluut doen anders heb je vier loodzware dagen. Ik heb na de 20w echo dagen lopen piekeren omdat de kleine iets achterloopt op schema (5 a 6 dagen). Ik was alweer bang dat het de verkeerde kant uitging. Toen net als jij maar vast gaan houden aan dat wat wel goed gaat, is veel hoopvoller haha. Geen een extra check is fijn, je wilt het liefst hoger dat je kleintje het helemaal goed doet. Extra controle is niet verkeerd maar hoop dat je de dagen een beetje doorkomt
Hier een positief verhaal voor je. Mijn vriendin kreeg precies hetzelfde te horen en moest ook terugkomen voor vervolgonderzoek. Pas bij het 3e onderzoek zagen ze dat het vocht iets minder was geworden. Nog wel iets boven de grens maar acceptabel. Gisteren zijn zij en haar man de trotse ouders geworden van een kerngezond jongetje!
Ik wil jullie sterkte toewensen en hopelijk blijkt maandag dat het idd niets is om je zorgen over te maken. Zelf geen ervaring hiermee.
Wat spannend! Ik heb het ook gehad bij mijn zoontje, maar ik hoefde er niet voor terug. Het was een soft marker en als er maar 1 was hoefde ik geen vervolg onderzoek, maar ik had al een GUO in het VU dus dat was het verschil denk ik. Ik denk dat het inderdaad niks is om je zorgen over te maken en ik hoop het ook voor je! Je zal het nu al wel weten?