We hebben met 15 weken een geslachtsbepaling laten doen. We hebben op een briefje laten schrijven wat het geslacht is. Zelf dus niet tussen de beentjes kunnen kijken ( dochter was erbij en zij mocht nog niet weten of het een jongen of meisje is. Nu twijfel ik ineens gewoon omdat ik het zelf niet heb kunnen zien. Op de echo lijkt het wel alsof je een piemel ziet. Zien jullie het ook of niet?
Deze echo laat geen "potty shot" zien. En de nub is niet meer betrouwbaar. Maar ik denk aan de echo te zien 90% jongen.
Nee klopt, de echoscopist heeft ook niet tussen de beentjes gekeken, hij keek vanaf de bovenkant ofzo? Of toch wel stiekem tussen de beentjes maar zodat wij het niet zagen. Ach we zien het wel bij de 20 weken echo. Alleen hebben we het nu wel bekend gemaakt aan de familie
Ik vind echo's sowieso lastig maar bij ons was het met 15 weken een meid en bij 19 weken een jongen (oeps).
Haha ja even omschakelen. Maakt natuurlijk niet uit of het een jongen of meisje is. Maar ik wil zo graag wat kopen haha. Ik heb nog een echo geplanned