Afgelopen 20 weken echo gehad Voorzover ze konden zien, is alles goed! altijd een opluchting. Wel uniek hoor, hoe je alles wat zo klein is, kan zien. Hartkamers, nieren, darmen, oogkassen, aorta etc etc en het geslacht Nou had ik een vraag... krijg je nou nog een keer een echo? Ik hoor wel eens rond 30 weken... wie weet het?
Heej Eikie, ja kunstig allemaal tegenwoordig hè wat je krijgt te zien! En ook ontroerend vind ik! Maar in Nederland krijg je na de 20 weken echo geen echo meer zonder medische verwijzing of je moet zelf nog n 'pretecho' willen laten maken, maar dat moet je dan zelf bekostigen.
Wat fijn dat in zoverre alles goed is. In principe krijg je geen echo meer. Soms is er rond de dertig weken een extra echo nodig voor placentalokalisatie (als de placenta laag ligt), of een groeiecho. Als alles verder normaal is zou je natuurlijk altijd nog een pretecho kunnen laten maken. Kwebbel
Nou, fijn dat alles goed is zeg ! Weer een opluchting... Succes met je zwangerschap, geniet ervan! -x-x-x-
Fijn dat alles goed is! Heb ´m zelf ook pas gehad en was ook erg opgelucht dat alles helemaal goed was. Wij krijgen (helaas) ook geen echo meer nu, maar laten zo rond de 28 weken nog een keer een pretecho maken bij Babyview.