Wie kent dit bed, of heeft het zelf aangeschaft? Ik vind dit echt een multifunctioneel bed, en het lijkt me wel wat, heb alleen geen flauw idee wat het bed kost. Ik denk misschien weet een van jullie het?
Ik heb het bed bij Babymax zien staan. Je kunt het idd ombouwen tot een groter bed. Volgens mij is het wel een prijzig bed. Wij hebben de Leander wieg gekocht en die was ook niet goedkoop. Pim
In Turkije, waar ik woon is zo'n bedje heel normaal. Ik ga ook zo'n bedje kopen. Helaas is het niet zo'n mooi bedje als het leander bedje dat ik via google zag. Je hebt in Turkije niet zoveel keus het is allemaal standaard en ze hebben de raarste kleuren. De mooiere bedjes zijn ook meteen echt duur. Dit is het bedje wat wij gaan kopen: http://www.belis.com.tr/en/asansorlubuyuyen3.html klein baby ledikantje dus..met daaronder laadjes..een kastje..en het linker gedeelte kun je als commode gebruiken. Wanneer het kindje groeit kun je het linker gedeelte verwijderen en het bed gedeelte aan de rechter kant en dan houd je een groot ledikant over.
Ik vind het een leuk bedje Gulay. Zeker als je niet zoveel ruimte hebt. En Leander Bed. Nooit van gehoord!!
Ik was toch even nieuwsgierig en heb op de website van Leander Bed gekeken. Het is inderdaad een heel mooi bed. Maar inderdaad ook duur! Gina
Gulay, Jullie bedje is ook heel mooi! Wij zijn zelf ook voor het goedkopere 2e hands bedje gegaan...je moet kopen wat je zelf mooi vind en wat naar je eigen portemonnee is...
bedoel je zo eentje als op onderstaande link http://www.online-babyshop.nl/leanderbed.html Wel mooi hoor, en wat een prijs hahaha zooooheeee maar wel een heel mooi model en gaat lang mee, wat alleen wel is dat als je hem beschadigd je misschien wat meer baalt dan wanneer je een goedkopere hebt en na een paar jaar toch weer wat anders neemt ivm er uit groeien... maar aan de andere kant vind ik het model wel heel apart ook als tienerbed gaaf hoor
Jeetje ik wist niet dat hij zo duur is zeg!!! pffff dat is toch niet normaal !! Tenminste dat ik ander half maand loon voor mij Maar ik liet zonet het bed zien aan mijn vader, en die gaat hem nou maken , met behulp van mijn vriend Mijn vader is meubelmaker geweest, en tot nu toe zat hij thuis stil door zijn ziekte, maar hij wil graag weer wat dingen proberen, dus hij zegt, ik ga daar voor de kleine mee aan de slag! Ben heel benieuwd of het ze samen lukt, maar ik heb daar het volste vertrouwen in. Mijn vader gaat straks een kosten plaatje maken, maar het zit waarschijnlijk kwa materialen onder de 100 euro, kijk dat klinkt een stuk aantrekkelijker!!! Ben benieuwd.....kan niet meer wachten hahaha
haha...dat klinkt idd beter dan wat ik op die site zag 749 euro hahaha...en leuk voor je paps dat ie dan lekker aan de slag kan he?
Ik heb hem van t weekend ook gezien bij babymax. Ik was erg onder de indruk totdat ik de prijs zag. Van Stokke hebben ze ook zo'n meegroeiwieg/bed. Ook zo ontzettend duur en daarbij nog een het nadeel dat het ronde matrasjes zijn, dus beperkte keuze aan lakens en dergelijke. Veel leuker toch ook dat je vader het gaat maken? Ik heb een wiegje dat door een meubelmaker is gemaakt. Maakt het toch wel bijzonder.
Ja ik moet zeggen dat ik me een beetje schuldig voel. Hij kan( denk hij ) zelf nog niet zo heel veel, maar bij het laten zien van de foto's van het bed, begonnen zijn handen zo te kriebelen dat hij zei, ik ga het gewoon proberen. Nouja misschien is het een goede bezigheids therapie? Mocht het allemaal echt wat worden dan komen er foto's hoor!
ik ben heel benieuwd Jolanda, en ook wel heel leuk, dan heb je toch echt een uniek bed. Mijn broertje gaat onze commode zelf maken, vind ik ook erg leuk!! Karin