huisarts

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Margot1988, 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margot1988

    Margot1988 Actief lid

    2 sep 2008
    402
    0
    16
    Hallo mensen ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben en ga morgen met me zus naar de huisarts. Ik wil graag daar nog een zwangerschapstest voor de zekerheid hoe doen ze dat en hoelang duurt het voor de uitslag? en wat kan ik allemaal nog meer verwachten bij de huisarts?
    alvast bedankt

    groetjes margot
     
  2. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    Er zijn huisartsen die dat gewoon weigeren hoor. En waarom zouden ze? Hun test is net zo betrouwbaar als jouw thuistest. Tenzij je een bloedtest verlangt, maar daar willen ze vaak ook een reden voor hebben.

    Verder weet ik het niet. Het is niet meer gebruikelijk om langs je huisarts te gaan als je zwanger bent, tenzij je een abortus overweegt. Maar in dat geval kun je je denk ik ook rechtstreeks richten op abortusklinieken, maar dat weet ik niet 100 procent zeker.
     
  3. Margot1988

    Margot1988 Actief lid

    2 sep 2008
    402
    0
    16
    weet het eigenlijk niet me zus gaat ook mee en zij zegt dat ik dat moet doen dus tja ben niet eerder zwanger geweest dus ja ik weet helemaal niet wat me er te wachten staat ;)
     
  4. Mama Van Keano

    6 mei 2008
    96
    0
    0
    Enschede
    hallo,

    volgens mij is dat niet nodig... ik ben nu ook pas zwanger en had de ha al gebeld
    die verweez mij door m de vk meteen te bellen..
    huisarts is niet nodig....
     
  5. schaapie123

    schaapie123 Niet meer actief

    bij mijn huisarst moest ik gewoon smorgens vroeg urine inleveren, hun deden dat de test en ik kon smiddags bellen voor de uitslag
     

Deel Deze Pagina