Haj meiden. gewoon intressen. Eten julliej no ook zo veel ik ben dan net een maand en dag zwanger maar heb nog nooit zo veel gegeten in mijn leven en wat eten julliej tijdens de zwangerschraps het liefst.
nee ik ben juist minder gaan eten! wat nu mijn favoriet op het moment is : patatje mayo of de mc donalds! erg gezond dus
ik eet me helemaal klem... is dat dan wel oke na 1 maand eet me helemaal ziek gewoon van alles ook gezond dus
Hahaha idd dat zij ik net ook al tegen mijn vriend ik zeg als goed is wordt ik al dik vanwegen de zwangerschap maa wil nie dik worden van veeel eten. bedankt meis
hahaha ja je gaat al dik zat worden hoor . ik ben al stevig van mezelf maar ben tot nu toe nog maar 3 kilo aangekomen. Onze kleine eet nu dus echt van mij
ik was nooit een "veel-eter" at eerder te weinig dat genoeg...nu moet ik elke 3 uur iets eten anders wordt ik misselijk en flauwvallen enzo...sommige dagen is het erger dan andere...ik ben overigens nog niet veel aangekomen sinds m'n zwangerschap (mss een paar ons)
Een halve kilo ben ik bij. Maar denk niet dat het aan mn eten ligt. Ik eet niet bepaald meer, maar best wel wat trager. Heb ook al n buikje, maar zeker en vast door mn darmen. ben lekker geconstipeerd! Om gek van te worden. Liefs Kitty
ik eet ook veel,maar ben van mijn eigen ook al dik haha heb nu de grapefruit ontdekt,..is in ieder geval verantwoord
Ik eet naar mijn gevoel minder. Warm eten staat me erg tegen. En dan met name de aardappelen en groenten. Rijst is wel lekker. En ik was altijd dol op chips en tuc koekjes, maar nu vind ik ze echt niet lekker meer. Toch wel een voordeel.
hallo misschien is het niet slecht een beetje reserve te hebben in het begin van je zwangerschap.ik had die niet en op 10weken ben ik begonnen met de ochtendmisselijkheid dan kun je toch echt wel een beetje reserve gebruiken. je moet natuurlijk niet zot doen en maken dat je al zes kilo bij bent he haha geniet maar met mate
Ik eet wel meer (ontbijt en lunch voornamelijk) maar heb vooral 's avonds weinig zin om te eten (doe het trouwens wel). Stukjes vlees vind ik niet lekker meer (schnitzels, karbonades etc). Als vlees ergens in zit (zoals gehakt) eet ik het wel weer gemakkelijk. Frituur, gebakken vlees / aardappels etc (of te wel alles wat vettig is) vind ik niet lekker meer (vond ik voor de zwangerschap ook al niet heel lekker maar nu wil ik het echt niet meer). Favoriet? Bruine boterhammen met beleg (salami of andere worst!) Pien
In het begin at ik ook meer dan normaal, want zolang ik regelmatig wat at werd ik niet misselijk. Wel at ik heel gezond, had zowat alleen maar trek in fruit. Nu eet ik al een hele tijd minder dan dat ik normaal at.
Ik was nog niet zwanger of ik had echt berehonger...en dat is niet meer weggegaan ik kan echt eten voor twee nu en het is echt niet zo dat ik dacht 'nu kan ik alles eten wat ik wil, want ik word toch wel dikker'. Maar ik had en bleef echt razende trek houden, ben nu wel inmiddels 20 kilo zwaarder....
hier ook heel veel eten. ik kan alleen maar kleine beetjes eten dan zit ik al vol maar na een half uur heb ik echt weer trek, soms zo erg dat ik daar misselijk van word. ik ga dan een krekker of rijstwafel eten of een broodje. probeer te slik te laten liggen omdat ik toch van mezelf al te zwaar ben en ik in mijn vorige 2 zwangerschappen erg veel ben aan gekomen. (28 en 25 kilo) dus dat hoop ik nu niet mee te maken. maar ik herken het dus heel erg goed!
zodra ik eten ruik word ik misselijk.. maar als ik eenmaal aan het eten ben heb ik nergens last van. ik at altijd al heel veel,, nu eet (at) ik gewoon gezonder. elke dag 2 stuks fruit... deed ik vroeger nooit.. maar heb er nu ook geen zin meer in. het fruit komt er langs mijn oren uit ben tot nu 1kg afgevallen... smorgens vind ik het heel moeilijk om te eten.. ben niet misselijk, maar heb gewoon echt geen honger. een beschuitje met hagelsag gaat er wel in. en chocomelk! ben ik sinds ik zwanger ben helemaal gek op!
Ik kan juist bijna niks meer eten, alleen broord en groentes.. Ik ben bijna 3 kilo afgevallen zag ik gisteravond..
bij mij valt het op dat wat me voor de zwangerschap al niet echt smaakte, ik nu helemaal niet meer binnenkrijg. Het gaat dan bv om kip in de wok met mie, groenten en aardappelen. Frieten, chips en al wat "slecht" is, dat eet ik nog steeds met heel veel smaak. Maar over het algemeen heb ik wel de indruk dat ik minder eet dan vroeger.
IK eet denk ik ook minder... Het eten staat me echt tegen, al heb ik wel vaak honger! Fruit gaat er bij mij wel goed in, dus dat eet ik vaak! Maar 'gewoon' eten echt niet.
In heb begin was ik zo misselijk dat ik was afgevallen. Avondeten ging er niet in, bij de geuren van gezond eten moest ik al kokhalzen.. een patatje ging er dan wel weer in en dan was ik de volgende dag niet misselijk.. vreemd. Sinds vorige week, ik ben bijna 10 weken, is mijn eetlust weer beter. Overdag op werk eet ik in totaal 4 boterhammen en een appeltje.. en een krentenbolletje... maar ik heb tegen 17.00 uur vaak zo´n zin in chips! Ik moet toch vaak wachten op de trein en ben dan pas een uur later thuis ofzo, dus dan trakteer ik mijzelf daar maar op.. In het weekend is het wel erger gesteld, want dan eet ik meer chipjes dan is toegestaan, ik mis een lekker wijntje erbij.. maarja.. dus ik al stop met chips in het weekend en na het werk, dan eet ik volgensmij best gezond.. haha. Maar het kan beter, moet meer groenten eten, en meer fruit.. maar ik ben blij dat het al beter gaat dan eerst.. nog meer chips-verslaafden?.. xx