Zie ik mijn buik nou bewegen? Nu al?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druif, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

    ik zat net even onderuit gezakt op de bank en keek even naar mijn buikje. He? Het leek wel of ik m zag bewegen. Alsof ik een snelle hartslag zag.

    Kan dat of zit ik het me nou in te beelden? Was het soms mijn eigen hartslag? Ik zit immer pas op ruim 14 weken.
     
  2. sylvia111

    sylvia111 Fanatiek lid

    10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    hoi,

    nee je kan je baby nog niet zien bewegen daar is het nog te klein voor maar dat je je buik ziet bewegen kan wel omdat er een baby in je buik zit word daar veel bloed naartoe gepompt en daardoor kan het zijn dat je je buik ziet bewegen.
    maar over een paar weekjes zal je het wel gaan zien, dat is wel een heel mooi moment geniet er maar van!

    groetjes :)
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Onze frummel was voelbaar en zichtbaar bij 16 wk! Geen idee of je het nu al zou kunnen zien.
    Elmo
     
  4. Premama

    Premama Actief lid

    19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het lijkt mij ook erg vroeg. Ik voelde mijn baby (eerste) wel al met 15,5 weken bewegen en dat is zelfs erg vroeg. Vanaf ongeveer 19 weken zie ik hem heel af en toe van buitenaf bewegen, maar dat is alleen als ie heel druk is.
    Geniet ervan als het zover is!
     
  5. sylvia111

    sylvia111 Fanatiek lid

    10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    de bwegingen voelen doe je eerder dan het zien bewegen ik voelde de bewegingen ook al bij 17 weken maar te licht om het te kunnen zien.
     
  6. Suuzje

    Suuzje Fanatiek lid

    22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Ik denk dat het je hartslag is geweest. Sinds ik zwanger ben zie en voel ik mijn hartslag ook heel goed in mijn buik.
     
  7. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Het zou best kunnen dat je de baby hebt zien bewegen. Alleen de hartslag van de baby zie je niet op je eigen buik, dat is je eigen hartslag.
     
  8. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Zal idd je eigen hartslag zijn. Als ik op mijn rug lig, dan zie ik ook mijn buik bewegen door hartslag. Altijd. soms tussendoor een flinke beuk, dat is dan de baby, maar verschil heb je snel in de gaten als je dit eenmaal hebt gezien..
     
  9. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Zien bewegen (en dat ik zeker wist dat het mijn beeb was en niet mijn wilde darmen) had ik bij 17 weken en 1 dag. Grappig genoeg waren mijn man en ik allebei aan het voelen en plop daar ging mijn buik in beweging. Dus allebei gelijk voelen en zien. Heel speciaal.
    De VK zei dat het echt heel vroeg was dus ik neem aan met 14 weken wel heeeeeeeeel uitzondelijk zou zijn. Maar ja niets is onmogelijk toch!
     
  10. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zou het niet zeker weten, maar lijkt me errug vroeg.
     
  11. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    je beeb zit nog zo laag en is nog niet sterk genoeg, het lijkt me onwaarschijnlijk. wil geen spelbreker zijn hoor, maar je baby zit nog zo laag nu
     
  12. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik voel beebje nu een week bewegen heel af en toe, maar het is mijn derde.. volgens vk is het wel goed mogelijk.. zien bewegen doe ik nog niet, maar bij mijn 2e zag ik mijn buik bewegen met 16,5 weken dus of het ozu kunnen weet ik niet, maar wat je beschrijft lijkt me meer je eigen hartslag.. je eigen kindje voelen kan dus al wel.. bij mijn eerste voelde ik het trouwens ook al met 14 weken wel erg vroeg, maar t kan best hoor!
     

Deel Deze Pagina