Hoi meiden, even een vraagje: Toen ik zwanger raakte woog ik 65 kilo, helaas flink last gehad van ochtendmisselijkheid (24/7 ) en 5 dagen in het ziekenhuis gelegen, daarna woog ik nog maar 60. zondag op de weegschaal gestaan en weeg nu 70 kilo... moet ik nu rekenen vanaf die 65 kilo of vanaf die 60 kilo... Het is dan wel veel, maar helaas krijg ik amper gezonde dingen naar binnen, die komen er namelijk gewoon weer uit.... iemand een idee? liefs Deb
Ik verloor rond de 6-7 kilo aan het begin en nu zit ik nog steeds onder m'n start gewicht, maar moest wel rekenen vanaf het gewicht dat ik afgevallen was.
oke...dat is balen voor mij, ben ik gewoon al 10 kilo aangekomen... was wel pas in week 7/8 afgevallen... gelukkig is het vooral op mijn buik te zien...
Hey Deb! *knuffel* Wat rot dat je zo misselijk bent geweest. Kan je nog steeds weinig gezond voedsel binnenhouden nu? Hier startgewicht 55 kilo en zit nu op 60.
Ik was bij 20 weken deze x ook al al 10 kilo aangekomen.. Maar nu nog steeds maar 10 kilo erbij en ben nu 29 weken dus er is hoop!
dank jullie wel...ja het is ook niet anders. het spugen gaat wel beter, en rustig aan kan ik wat meer gezonde dingen eten maar helaas nog niet veel..
Ik denk dat je moeilijk met andere mensen kan/mag vergelijken..het ligt natuurlijk aan ieders BMI/ hoe een lichaam op de zwangerschap reageert. Ik woog altijd 53 kilo en weeg nu 62.5, ben dus bijna 10 kilo aangekomen (en ben nu 36 weken). Denk dat ik bijna alles wel verlies na de bevalling.. (dat hoop ik tenminste).
Ik kan me voorstellen dat je moet meten vanaf het gewicht dat je was voor je zwangerschap. Dus als jij 65 was is dat je start gewicht. Dus al met al ben je 5 kilo aangekomen. Als je slank bent (voor je zwangerschap) mag je weer wat meer aankomen dan wanneer je al wat stevig bent. Er staan trouwens op internet tabelletjes voor wat je aan mag komen gerelateerd aan je BMI. Succes!
Bij mij rekenen ze vanaf mijn startgewicht. Het staat bij ons gewoon in een tabel op de afsprakenkaart... Start gewicht 60 9+2 weken 58 10+4 Weken 60 Volgens mij ben je nu dus gewoon 5 kilo aangekomen.
Ik ben nu ruim 10 kilo aangekomen... Moet over 1,5 week weer wegen en ga er dan vanuit dat er wel weer 2 kilo bij op zit
Ik ben tot nu toe 3,5 kilo aangekomen bij een BMI van rond de 30. Ik ben bewuster gaan eten sinds ik zwanger ben en als ik zo door ga ben ik dus na de bevalling dus lichter dan aan het begin van mijn zwangerschap.... Heerlijk!!!
Ik ben nog niets aangekomen, maar heb veel overgewicht..... BMI van 40+ Kindje kan genoeg voeding bij mij vandaan halen.
Ik ben gestopt met wegen bij de 18 kilo +,ach 3x eerder veel aangekomen en 3x eerder nog meer afgevallen .Alleen toen was ik nog geen 30 geweest dus hopelijk gaat het er weer van af net als bij de andere zwangerschappen.
Nu bijna +25.... En dan heb ik niet eens extreem gesnoept. Tja, ipv 1 chocolaatje misschien 3 per dag. Maar dat is het dan ook wel. En ow ja, ipv 1x in de maand een stukje taart, nu misschien 2x.
Ik ben inmiddels 2.3 kilo aangekomen met een start BMI van 18. Helaas dus zelf geen gewicht erbij, alleen vruchtwater, baby en borsten...
Die 25 kilo ga ik ook wel halen vrees ik,maar voor mijn zwangerschap heb ik nog een Kennedymars gelopen (80 km) daar trainde ik behoorlijk voor.Ik werkte en was altijd wel bezig.Toen raakte ik zwanger en kon al vlug niks meer eerst te moe later behoorlijk bekkeninstabiliteit dus veel op bank liggen.Nou en dat gecombineerd met steeds maar honger dat wil wel met de kilo's .Nou laten we hopen dat het er nog een beetje makkelijk af gaat !
Ik ben nu 10 kg aangekomen en weeg nu boven de 90 kg. Hopelijk komt daar nu niet veel meer bij ik begon al met licht overgewicht helaas.
Ik ben nu bijna 23 weken, en ben nu 5 kilo aangekomen.. naar mijn idee vooral borsten en buik.. Mensen om me heen vinden juist dat ik een ingevallen gezicht heb gekregen..