Mijn buik is na de twintig weken ook pas echt gaan groeien. Voor die tijd zag je wel een beetje een buikje, maar pas sinds een week of vier heb ik echt het idee dat ik een buikje heb. En die is inmiddels hard aan het groeien. Dus geen zorgen.
Ik ben nu 21 weken zwanger en bij mij zie je ook nog niet veel. Mensen die mij niet kennen, zien niet dat ik zwanger ben. Vrienden zien het wel, maar vinden het ook nog erg bescheiden. Ik kan niet wachten tot ik echt ga 'groeien'!
Hoi Linda, Bij mij zag je ook nog niet echt veel hoor met 20 weken. Het begon inderdaad pas echt te groeien met de 22, 23 weken. En nu heb ik wel een erg 'zwangere' buik. Dus niet teveel zorgen proberen te maken! Grt Vanilia
Ook 20 weken nu hier! De mensen die het weten die zien het ondertussen wel... maar noemen het een bescheiden buikje! Mensen die het nog niet weten, zien het bij mij kennelijk ook niet. Als ik het ze vertel op dit moment dan reageren ze eerder... "ow daarom zijn je borsten NOG groter" (ik heb al een goeie boezem van mezelf namelijk), maar geen opmerking over mijn buikje... als ik zit, lijkt het ook gewoon een grote vetrol
mijn buik begon al heel snel te groeien. maar ben nu 24 weken en heb nu echt het idee dat het stil begint te staan en mijn buik nu even niet verder groeit. dus dat kan ook hahaha
Als dit je eerste kindje is is het normaal dat je buikje soms wat later komt .. ik had het met mijn eerste ook pas rond de 28 weken
gefeliciteerd met jullie meid en nog even over dit topic, mijn buik zag je pas rond 25weken zwangerschap, niks aan de hand dus
Leuk hoor!!! En gefeliciteerd natuurlijk dat alles goed is! Hoe lang hebben ze gekeken? En had je zelf een voorgevoel voor een jongen of meisje?
Ze hebben niet heel lang gekeken, ze lag er toevallig mooi voor Zelf hadden we (en iedereen in onze omgeving ook..) heel sterk voorgevoel dat het een jongetje zou zijn (vraag me niet waarom) :S was dus eigenlijk wel verbaasd
Ik heb ook echt het gevoel dat we een jochie krijgen en heel veel in de familie ook! Morgen gaan we voor de geslachtsbepaling!! Ben benieuwd!
Spannend!!! Nog even wat betreft dit onderwerp, zo loop je te zeuren dat je maar geen buik hebt, zo heb je hem ineens
Hoi, Als het je eerste is kan het ook wat langer duren voordat je het ziet hoor. Was bij mij ook zo. Nu met de derde is het juist niet normaal meer! Het komt vanzelf wel, geniet!