Vandaag ben ik 5 w en 2 d zwanger, dezelfde termijn waarop ik de vorige keer een mk kreeg. Ineens heb ik deze morgen rare branderige kramp in mijn rug, die opkomt, weer wegtrekt en weer opkomt (wel onregelmatig) Het lijkt niet echt op de menstr. kramp die ik doorgaans gewend ben als ik ongi word. Verder nog wel gevoelige boobs, maar ik word hier nu, deze week wel even bang van. Herkent iemand dit kramperige gevoel?
ik had het ook de eerste dagen... tot een week of 6 in elk geval,.. bij mij in mijn onderrug en onderin mijn buik... wel wat wee/menstruatie achtig... hopelijk gaat het allemaal gewoon om banden meid! Sterkte in elk geval, want dat het spannend voor je is kan ik me goed voorstellen!
Dank je voor je reactie. net even flink gejankt, onder de douche geweest en nu lijkt het weer beter te gaan
Niet te veel zorgen maken hoor! Dat gevoel heb ik ook gehad,best regelmatig de eerste weken ( zelfs tot 12 weken) van mijn zwangerschap. Heb het toen aan mijn vk gevraagd en die gaf aan dat dat erbij hoorde,omdat de baarmoeder groeit. Ben inmiddels al 30 weken zwanger en zelfs nu soms nog last van dat gevoel, dus geen zorgen meid!
Hier vorig jaar ook een mk bij 5 weken. Die begon bij mij ook met rugpijn. Afgelopen oktober.. precies een jaar later.. weer zwanger en ik herken de onzekerheid als je de termijn nadert van de vorige miskraam. Ook nu had ik weer last van rugpijn die aanhield tot een week of 6 en kijk naar mijn banner! Het hoeft dus helemaal niets te betekenen meis. Maar ik snap absoluut je onzekerheid.
Dan jullie wel meiden! Het verschil is nu trouwens wel dat ik geen afscheiding heb, of een beetje, maar dan gewoon wit. De vorige keer begon het al met roze verlies.
Die onzekerheid is heel normaal, vooral na een miskraam. Het zal wellicht ook wel blijven de hele zwangerschap. Daar heb ik in ieder geval wel last van, iedere keer een mijlpaal om vervolgens weer een mijlpaal te stellen, dus voor mij geen onbezorgde zwangerschap. Ik probeer wel te genieten, en raad dit jou ook aan
Ik heb dat ook regelmatig, pijnscheuten in mijn buik, ongi-achtige rugpijn,... maar uiteindelijk blijft alles héél goed gaan. Ben echt gerust gesteld door dit forum omdat ik al 1000den keren gelezen heb dat die krampen op zich niets betekenen. Wat ik wel doe is goed rusten als ik ze voel en ik wrijf veel over mijn buik dan
Onbezorgd zal het bij mij nooit worden. Doordat mijn zoontje zonder reden veel te vroeg geboren is, is de kans groter dat dit kindje ook te vroeg geboren gaat worden.
hoe dan ook veel spanning he meis? waarschijnlijk bemerk je daardoor ook extra veel... je bent (logisch) ook heel alert.. fijn dat het na de warme douche en de huilbui iets beter gaat...gewoon veel over praten en je lekker laten gaan...scheeld hopelijk weer iets spanning voor je zelf!
erg spannend! ik zou me er geen druk om maken zolang het niet constant is. zelf ben ik nu 6w 4d in verwachting, maar ook niet met zekeheid. veel last van hoge rug pijn maar met scheuten. beetje opgeblazen gevoel van onderen. een verschil is wel dat ik toen ik 5w 2d zwanger was ik 3 dagen bloed verloor. daarna om de dag roze vloei tot de dag van vandaag! maar de klachten zijn niet minder geworden en de borsten nemen hun rol ook aan! woensdag 5jan echo en dan zien we het wel. ik heb voordat ik mijn zoon(bijna 2jaar) kreeg een miskraam gehad en daar voelde ik me heel anders bij! totaal niet zwanger. ik blijf er dus bij: "geen 1 zwangerschap is vergelijkbaar" ik wens je veel succes de aankomende dagen/weken.