Pff wat voel ik me ineens beroerd... Vanmorgen niks aan de hand behalve wat hoofdpijn (heb ik al langer last van) En net wat gegeten en heb nu ineens hele erge hoofdpijn, misselijk, draaierig, buikpijn onderin en een lam gevoel in mn armen.. Kan dat zo ineens opzetten? Heb ik misschien iets verkeerds gegeten? (2 haring en broodje) Pfff ik ga maar even plat hopelijk zakt het af!
Of iets van een griepje? Ik herken dat gevoel wel behalve die lamme armen. Lig nu zelf ook beroerd op bed en heb ook haring gehad haha. Rust even lekker uit en mocht het nou niet over gaan of je krijgt pijn in je bovenbuik en gaat sterretjes zien, trek dan ff aan de bel. Volgens mij komt dat beroerde ook omdat de baby hoog ligt..
is hier sinds vorige week ook ineens op komen zetten.... Weeeig gevoel in de maag, weinig eetlust....
Ik had het vorige week ook Ineens !! Misselijk, overgeven , diarree hyperventilatie , warm echt beroerd . Vk was langs geweest alles was goed gelukkig ... Ze zei dat j van een beginnende blaasontsteking ineens heel beroerd kan worden en van vermoeidheid en stress
Zover ik weet wel??? Ik had aan mn ouders gevraagd om de bloeddruk meter te lenen die was wel goed.. Denk dat het aan de haring lag nu gaat het beter, nog wel veel hoofdpijn maar hou het wel in de gaten anders bel ik naar de gyn..
Haring is zelfs heel goed tijdens je zwangerschap! Helaas eet ik het niet (vegetarisch). Ik had vorige week hetzelfde maar ik had het van een broodje mozarella. Achteraf las ik dat dit niet altijd mag dus was niet zo slim. In de supermarkt is het veelal van gepasteuriseerde melk gemaakt maar ik had het bij een Italiaanse traitteur gegeten. Ben zelfs de volgende dag naar de spoedpost gegaan aangezien het zaterdag was en het nog niet over was. Ook had ik een branderig/menstruatie-achtig gevoel en koorts dus ik dacht ook aan een beginnende blaasontsteking. Gelukkig was er niks aan de hand. Geen blaasontsteking, geen eiwit in m'n urine en een mooie lage bloeddruk. De arts weet het aan oververmoeidheid bij mij. Wat wel klopt want ik slaap heel erg slecht de afgelopen weken. Dan ben je toch vatbaarder.